Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

egc:teme:2019:01 [2019/10/20 20:30]
ovidiu.dinu
egc:teme:2019:01 [2020/11/01 09:18] (current)
anca.morar
Line 1: Line 1:
 ==== Tema 1 - My Flappy Bird ==== ==== Tema 1 - My Flappy Bird ====
-In cadrul temei 1 veti implementa propria versiune de Flappy Bird. Tot ce nu este specificat ramane la creativitatea voastra. 
  
-=== Pasarea ===+In cadrul temei 1 se va implementa o versiune simplificata a jocului My Flappy Bird. Tot ce nu este specificat ramane la creativitatea voastra.
  
-Pasarea ​va fi creata prin combinarea mai multor figuri geometrice pline (GL_FILL) generate de voi. Minim 2 primitive geometrice(e.g. triunghi, patrat, cerc, etc.) Trebuie sa creati cel putin corpul pasarii, capul si ciocul).+=== Pasarea ​===
  
-Exemplu ​de pasare: +Pasarea va fi formata din mai multe primitive simple (de exemplu, ​un dreptunghi si un disc de cerc).
-  * Doua discuri de cerc si un triunghi (figura din stanga) +
-  * Un dreptunghi, un disc de cerc si un triunghi (figura din centru) +
-  * Un dreptunghi, ​un disc de cerc si mai multe triunghiuri (figura din dreapta)+
  
 {{ :​egc:​teme:​2019:​fb.png?​nolink&​768 |}} {{ :​egc:​teme:​2019:​fb.png?​nolink&​768 |}}
Line 17: Line 13:
 Mediul inconjurator va fi creat din perechi de dreptunghiuri,​ de aceeasi latime dar de inaltime diferita, unul ancorat sus, si celalalt ancorat jos (similar cu stalactitele si stalagmitele din pesteri), ca in figura urmatoare. Inaltimea dreptunghiurilor se poate stabili procedural, aleator sau hardcodat, dar trebuie sa se respecte regula ca distanta intre doua perechi de dreptunghiuri sa fie suficient de mare, astfel incat pasarea sa poata trece printre ele. Mediul inconjurator va fi creat din perechi de dreptunghiuri,​ de aceeasi latime dar de inaltime diferita, unul ancorat sus, si celalalt ancorat jos (similar cu stalactitele si stalagmitele din pesteri), ca in figura urmatoare. Inaltimea dreptunghiurilor se poate stabili procedural, aleator sau hardcodat, dar trebuie sa se respecte regula ca distanta intre doua perechi de dreptunghiuri sa fie suficient de mare, astfel incat pasarea sa poata trece printre ele.
  
-{{ :​egc:​teme:​2019:​fbb.png?​nolink&​512 |}}+{{ :​egc:​teme:​2019:​fbb.png?​nolink&​394 |}}
  
 === Gameplay === === Gameplay ===
Line 37: Line 33:
   * Coliziunea dintre pasare si dreptunghiuri se poate simplifica prin verificarea unei coliziuni intre un cerc si dreptunghiuri (daca pasarea este destul de mica in raport cu dreptunghiurile,​ ea poata fi aproximata prin cercul care o incadreaza)   * Coliziunea dintre pasare si dreptunghiuri se poate simplifica prin verificarea unei coliziuni intre un cerc si dreptunghiuri (daca pasarea este destul de mica in raport cu dreptunghiurile,​ ea poata fi aproximata prin cercul care o incadreaza)
  
-{{ :egc:teme:fig2.png?nolink&​750 |}}+<note tip>Mai multe informatii despre ce reprezinta coliziunea si cum se poate implementa: 
 +  * [[https://​developer.mozilla.org/​en-US/​docs/​Games/​Techniques/​2D_collision_detection]] 
 +  * [[https://​learnopengl.com/​In-Practice/​2D-Game/​Collisions/​Collision-detection]] 
 +  * [[https://​www.youtube.com/​watch?v=aTbw71EpamY]] 
 +  * [[https://​developer.mozilla.org/​en-US/​docs/​Games/​Techniques/​3D_collision_detection]] 
 +</​note>​ 
  
 === Bonus === === Bonus ===
Line 50: Line 52:
  
 === Functionalitati obligatorii === === Functionalitati obligatorii ===
-Barem orientativ pentru realizarea functionalitatilor (din 100 puncte):+Barem orientativ pentru realizarea functionalitatilor (din 150 puncte):
   * desenare pasare (25p)   * desenare pasare (25p)
-  * desenare mediu (20p+  * desenare mediu si animatie, cu utilizarea optima a resurselor ​(40p
-  * animatii ​(pasare ​si scena) ​(25p+  * animatii ​fluide ​pasare (35p
-  * detectie ​coliziuni ​pasare-environment ​(25p+  * coliziuni (35p) 
-  * scor (5p)+  * printare statistici in consola (10p
 +  * readme ​(5p)
  
 === Intrebari si raspunsuri === === Intrebari si raspunsuri ===
Line 80: Line 83:
   * stergeti fisierul __**/Visual Studio/​Framework_EGC.sdf**__ (in caz ca exista)   * stergeti fisierul __**/Visual Studio/​Framework_EGC.sdf**__ (in caz ca exista)
   * stergeti fisierul __**/Visual Studio/​Framework_EGC.VC.db**__ (in caz ca exista)   * stergeti fisierul __**/Visual Studio/​Framework_EGC.VC.db**__ (in caz ca exista)
 +  * stergeti folderul __**/​.vs**__ (in caz ca exista) ​
   * stergeti folderul __**/​x64**__ sau __**/​x86**__ (in caz ca exista)   * stergeti folderul __**/​x64**__ sau __**/​x86**__ (in caz ca exista)
     * executabilul final este generat in folderul __**/​x86**__ sau __**/​x64**__ la finalul link-editarii in functie de arhitectura aleasa la compilare (32/64 biti)     * executabilul final este generat in folderul __**/​x86**__ sau __**/​x64**__ la finalul link-editarii in functie de arhitectura aleasa la compilare (32/64 biti)
Line 86: Line 90:
  
 === Deadline tema === === Deadline tema ===
-noiembrie ora 23:55+noiembrie ora 23:55
egc/teme/2019/01.1571592649.txt.gz · Last modified: 2019/10/20 20:30 by ovidiu.dinu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0