Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

sd-ca:halfwaysync [2016/04/19 00:33]
alexandru.olteanu [Feedback]
sd-ca:halfwaysync [2016/04/19 14:31] (current)
alexandru.olteanu [Action Items]
Line 16: Line 16:
     * erau coduri care rulau mult mai incet     * erau coduri care rulau mult mai incet
     * notare influentata de detalii artistice, ei mai atenti pe ce face codul     * notare influentata de detalii artistice, ei mai atenti pe ce face codul
-  - el:+  - Andrei:
     * organizare un pic defectuoasa,​ dar au invatat pe parcurs     * organizare un pic defectuoasa,​ dar au invatat pe parcurs
     * nu stiu daca e timp 2-3 ore     * nu stiu daca e timp 2-3 ore
Line 25: Line 25:
     * problema a fost munca in echipa, comunicarea,​ mai multe versiuni de SD     * problema a fost munca in echipa, comunicarea,​ mai multe versiuni de SD
     * aia care au lucrat mai mult zic ca era mai bine cu teme     * aia care au lucrat mai mult zic ca era mai bine cu teme
-  - el:+  - Andrei:
     * office hours     * office hours
     * era la fel cu teme     * era la fel cu teme
Line 36: Line 36:
     * s-au plans de partial, prea mult de scris in prea putin timp     * s-au plans de partial, prea mult de scris in prea putin timp
     * s-au plans de eficienta     * s-au plans de eficienta
-  - el:+  - Cosmin:
     * nu s-au organizat bine, au vrut sa nu mai vina la laborator sa lucreze doar in afara proiectului     * nu s-au organizat bine, au vrut sa nu mai vina la laborator sa lucreze doar in afara proiectului
     * doi-trei care lucreaza     * doi-trei care lucreaza
Line 49: Line 49:
      * nu invata destul, cat ar invata la teme      * nu invata destul, cat ar invata la teme
      * au simtit ca s-a punctat vizual      * au simtit ca s-a punctat vizual
-  - el:+  - Razvan:
      * workload neechilibrat,​ heirup al catorva      * workload neechilibrat,​ heirup al catorva
      * dupa alegerea liderului: s-a pus treaba in miscare      * dupa alegerea liderului: s-a pus treaba in miscare
Line 64: Line 64:
     * s-au plans ca au avut ui misto si nu le-a fost punctat     * s-au plans ca au avut ui misto si nu le-a fost punctat
     * s-au plans ca nu au avut timp sa arate > sa facem shuffle la pitch 2     * s-au plans ca nu au avut timp sa arate > sa facem shuffle la pitch 2
-  - el:+  - Dan:
     * la inceput taskurile sunt mai fuzzy, poate are sens sa se dea taskul pe subechipa     * la inceput taskurile sunt mai fuzzy, poate are sens sa se dea taskul pe subechipa
     * de acord cu statusul, ca sa nu fie vagi     * de acord cu statusul, ca sa nu fie vagi
Line 77: Line 77:
   - ei:   - ei:
     * le-a fost greu sa se organizeze, sa isi dea seama de taskuri     * le-a fost greu sa se organizeze, sa isi dea seama de taskuri
-  - el:+  - Cosmin:
     * asistentii ar trebui sa fie lasati sa se implice mai mult in partea de design     * asistentii ar trebui sa fie lasati sa se implice mai mult in partea de design
     * are incredere ca checkerul o sa ii faca sa scrie cod de mai buna calitate     * are incredere ca checkerul o sa ii faca sa scrie cod de mai buna calitate
Line 90: Line 90:
     * mai mult suport la laborator > ajutor pe partea de structuri de date     * mai mult suport la laborator > ajutor pe partea de structuri de date
     * si-au dat seama ca nu au respectat rule of three si le-a facut probleme, o sa respecte pe viitor     * si-au dat seama ca nu au respectat rule of three si le-a facut probleme, o sa respecte pe viitor
- el:+  ​Radu:
     * i-a placut ca au incercat sa fie amuzanti     * i-a placut ca au incercat sa fie amuzanti
     * prea mult accent pe partea de grafica     * prea mult accent pe partea de grafica
Line 98: Line 98:
  
 **Alex** **Alex**
- * placut impresionat de efortul pe care l-au mobilizat toate echipele (chiar daca s-a concentrat pe final) +  ​* placut impresionat de efortul pe care l-au mobilizat toate echipele (chiar daca s-a concentrat pe final) 
-   ​* rezolvarile au fost destul de apropiate  +    * rezolvarile au fost destul de apropiate  
-   ​* sper sa fii depasit provocarile care tin de lucru colaborativ +    * sper sa fii depasit provocarile care tin de lucru colaborativ 
- * nu a fost suficient timp pentru evaluare +  * nu a fost suficient timp pentru evaluare 
-   ​* introducem checker care da nota pe corectitudine +    * introducem checker care da nota pe corectitudine 
-   ​* introducem checker care da nota pe eficienta +    * introducem checker care da nota pe eficienta 
-   ​* introducem test in ultima saptamana de lab care da nota pe echipa +    * introducem test in ultima saptamana de lab care da nota pe echipa 
-   ​* sa verifice proiectorul din lab +    * sa verifice proiectorul din lab 
- * comparatie cu ideal: +  * comparatie cu ideal: 
-   ​* nivel 1: sa determinam fiecare student sa fie familiarizat cu tot proiectul+    * nivel 1: sa determinam fiecare student sa fie familiarizat cu tot proiectul
       * introducere test care da nota pe echipa       * introducere test care da nota pe echipa
-   * nivel 2: una este sa vezi codul cuiva si sa il intelegi, altceva este sa il scrii cu mana ta+    ​* nivel 2: una este sa vezi codul cuiva si sa il intelegi, altceva este sa il scrii cu mana ta
       * checkpoint 2 din liste inlantuite si insist ca asa o sa fie la examen       * checkpoint 2 din liste inlantuite si insist ca asa o sa fie la examen
- * comparatie cu anul trecut: +  ​* comparatie cu anul trecut: 
-   ​* nivel tehnic parca mai scazut la partial, dar nu radical +    * nivel tehnic parca mai scazut la partial, dar nu radical 
-   ​* competente pe care nu le abordat anul trecut: lucru colaborativ,​ sa stea in fata salii de curs +    * competente pe care nu le abordat anul trecut: lucru colaborativ,​ sa stea in fata salii de curs 
-   ​* pentru mine considerabil mai mult timp si implicare, probabil si pentru tutori+    * pentru mine considerabil mai mult timp si implicare, probabil si pentru tutori
  
- 
-Taskuri 
- - asistentii sa fie drastici in notarea pe parcurs 
- - adaugam in catalog coloane cu status, rosu sau verde, una pe sapt, daca si-au facut sau nu taskurile 
- - timer mare, vizibil la prezentari 
- - le spunem cine sunt ultimii 
-? laburi ca stil clasic vs teme 
- - office hours: la latitudinea asistentului 
- ! daca nu au facut nimic la proiect nu iau nota pe proiect 
- - ok sa se implice mai mult asistentii in design, nu doar cand o iau pe aratura 
   ​   ​
 ====== Action Items ====== ====== Action Items ======
  
- +  * introducem sesiuni de coding de 1 ora pe notiuni must-have la 2 laburi (Alex, Radu, Darius fac schelet): 
 +    * 20-26 apr: graf (pe langa stabilirea taskurilor) 
 +    * 4-10 mai: arbori (pe langa lucru la proiect) 
 +  * checkpoint 2: test de 1 ora pe 11 mai, din liste inlantuite, max 10p din nota finala 
 +  * adaugam in catalogul public coloane cu status, rosu sau verde, una pe sapt, daca si-au facut sau nu taskurile 
 +  * notarea proiectului:​ 
 +    * checker pentru corectitudine  
 +    * checker masoara timp de executie > se face clasament > punctaj pe eficienta 
 +    * test la ultimul laborator pentru lucru in echipa 
 +    * code review de catre 2 asistenti (altii decat tutorele) marti inainte de pitch pentru calitatea codului 
 +    * pitchul o sa se focuseze pe demo si intrebari intre studenti 
 +  * timer mare, vizibil la prezentari 
 +  * prezinta in ordine inversa fata de proiectul 1 
 +  * verifica in laborator pe proiector ca este ok sa prezinte 
 +  * office hours: la latitudinea asistentului 
 +  * asistentii sa fie drastici in notarea pe parcurs 
 +  * studentii care nu au facut nimic la proiect nu iau nota pe proiect 
 +  * ok ca tutorii sa se implice mai mult in design, nu doar cand o iau pe aratura
sd-ca/halfwaysync.1461015190.txt.gz · Last modified: 2016/04/19 00:33 by alexandru.olteanu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0