This shows you the differences between two versions of the page.
|
sd-ca:halfwaysync [2016/04/19 00:33] alexandru.olteanu [Feedback] |
sd-ca:halfwaysync [2016/04/19 14:31] (current) alexandru.olteanu [Action Items] |
||
|---|---|---|---|
| Line 16: | Line 16: | ||
| * erau coduri care rulau mult mai incet | * erau coduri care rulau mult mai incet | ||
| * notare influentata de detalii artistice, ei mai atenti pe ce face codul | * notare influentata de detalii artistice, ei mai atenti pe ce face codul | ||
| - | - el: | + | - Andrei: |
| * organizare un pic defectuoasa, dar au invatat pe parcurs | * organizare un pic defectuoasa, dar au invatat pe parcurs | ||
| * nu stiu daca e timp 2-3 ore | * nu stiu daca e timp 2-3 ore | ||
| Line 25: | Line 25: | ||
| * problema a fost munca in echipa, comunicarea, mai multe versiuni de SD | * problema a fost munca in echipa, comunicarea, mai multe versiuni de SD | ||
| * aia care au lucrat mai mult zic ca era mai bine cu teme | * aia care au lucrat mai mult zic ca era mai bine cu teme | ||
| - | - el: | + | - Andrei: |
| * office hours | * office hours | ||
| * era la fel cu teme | * era la fel cu teme | ||
| Line 36: | Line 36: | ||
| * s-au plans de partial, prea mult de scris in prea putin timp | * s-au plans de partial, prea mult de scris in prea putin timp | ||
| * s-au plans de eficienta | * s-au plans de eficienta | ||
| - | - el: | + | - Cosmin: |
| * nu s-au organizat bine, au vrut sa nu mai vina la laborator sa lucreze doar in afara proiectului | * nu s-au organizat bine, au vrut sa nu mai vina la laborator sa lucreze doar in afara proiectului | ||
| * doi-trei care lucreaza | * doi-trei care lucreaza | ||
| Line 49: | Line 49: | ||
| * nu invata destul, cat ar invata la teme | * nu invata destul, cat ar invata la teme | ||
| * au simtit ca s-a punctat vizual | * au simtit ca s-a punctat vizual | ||
| - | - el: | + | - Razvan: |
| * workload neechilibrat, heirup al catorva | * workload neechilibrat, heirup al catorva | ||
| * dupa alegerea liderului: s-a pus treaba in miscare | * dupa alegerea liderului: s-a pus treaba in miscare | ||
| Line 64: | Line 64: | ||
| * s-au plans ca au avut ui misto si nu le-a fost punctat | * s-au plans ca au avut ui misto si nu le-a fost punctat | ||
| * s-au plans ca nu au avut timp sa arate > sa facem shuffle la pitch 2 | * s-au plans ca nu au avut timp sa arate > sa facem shuffle la pitch 2 | ||
| - | - el: | + | - Dan: |
| * la inceput taskurile sunt mai fuzzy, poate are sens sa se dea taskul pe subechipa | * la inceput taskurile sunt mai fuzzy, poate are sens sa se dea taskul pe subechipa | ||
| * de acord cu statusul, ca sa nu fie vagi | * de acord cu statusul, ca sa nu fie vagi | ||
| Line 77: | Line 77: | ||
| - ei: | - ei: | ||
| * le-a fost greu sa se organizeze, sa isi dea seama de taskuri | * le-a fost greu sa se organizeze, sa isi dea seama de taskuri | ||
| - | - el: | + | - Cosmin: |
| * asistentii ar trebui sa fie lasati sa se implice mai mult in partea de design | * asistentii ar trebui sa fie lasati sa se implice mai mult in partea de design | ||
| * are incredere ca checkerul o sa ii faca sa scrie cod de mai buna calitate | * are incredere ca checkerul o sa ii faca sa scrie cod de mai buna calitate | ||
| Line 90: | Line 90: | ||
| * mai mult suport la laborator > ajutor pe partea de structuri de date | * mai mult suport la laborator > ajutor pe partea de structuri de date | ||
| * si-au dat seama ca nu au respectat rule of three si le-a facut probleme, o sa respecte pe viitor | * si-au dat seama ca nu au respectat rule of three si le-a facut probleme, o sa respecte pe viitor | ||
| - | - el: | + | - Radu: |
| * i-a placut ca au incercat sa fie amuzanti | * i-a placut ca au incercat sa fie amuzanti | ||
| * prea mult accent pe partea de grafica | * prea mult accent pe partea de grafica | ||
| Line 98: | Line 98: | ||
| **Alex** | **Alex** | ||
| - | * placut impresionat de efortul pe care l-au mobilizat toate echipele (chiar daca s-a concentrat pe final) | + | * placut impresionat de efortul pe care l-au mobilizat toate echipele (chiar daca s-a concentrat pe final) |
| - | * rezolvarile au fost destul de apropiate | + | * rezolvarile au fost destul de apropiate |
| - | * sper sa fii depasit provocarile care tin de lucru colaborativ | + | * sper sa fii depasit provocarile care tin de lucru colaborativ |
| - | * nu a fost suficient timp pentru evaluare | + | * nu a fost suficient timp pentru evaluare |
| - | * introducem checker care da nota pe corectitudine | + | * introducem checker care da nota pe corectitudine |
| - | * introducem checker care da nota pe eficienta | + | * introducem checker care da nota pe eficienta |
| - | * introducem test in ultima saptamana de lab care da nota pe echipa | + | * introducem test in ultima saptamana de lab care da nota pe echipa |
| - | * sa verifice proiectorul din lab | + | * sa verifice proiectorul din lab |
| - | * comparatie cu ideal: | + | * comparatie cu ideal: |
| - | * nivel 1: sa determinam fiecare student sa fie familiarizat cu tot proiectul | + | * nivel 1: sa determinam fiecare student sa fie familiarizat cu tot proiectul |
| * introducere test care da nota pe echipa | * introducere test care da nota pe echipa | ||
| - | * nivel 2: una este sa vezi codul cuiva si sa il intelegi, altceva este sa il scrii cu mana ta | + | * nivel 2: una este sa vezi codul cuiva si sa il intelegi, altceva este sa il scrii cu mana ta |
| * checkpoint 2 din liste inlantuite si insist ca asa o sa fie la examen | * checkpoint 2 din liste inlantuite si insist ca asa o sa fie la examen | ||
| - | * comparatie cu anul trecut: | + | * comparatie cu anul trecut: |
| - | * nivel tehnic parca mai scazut la partial, dar nu radical | + | * nivel tehnic parca mai scazut la partial, dar nu radical |
| - | * competente pe care nu le abordat anul trecut: lucru colaborativ, sa stea in fata salii de curs | + | * competente pe care nu le abordat anul trecut: lucru colaborativ, sa stea in fata salii de curs |
| - | * pentru mine considerabil mai mult timp si implicare, probabil si pentru tutori | + | * pentru mine considerabil mai mult timp si implicare, probabil si pentru tutori |
| - | |||
| - | Taskuri | ||
| - | - asistentii sa fie drastici in notarea pe parcurs | ||
| - | - adaugam in catalog coloane cu status, rosu sau verde, una pe sapt, daca si-au facut sau nu taskurile | ||
| - | - timer mare, vizibil la prezentari | ||
| - | - le spunem cine sunt ultimii | ||
| - | ? laburi ca stil clasic vs teme | ||
| - | - office hours: la latitudinea asistentului | ||
| - | ! daca nu au facut nimic la proiect nu iau nota pe proiect | ||
| - | - ok sa se implice mai mult asistentii in design, nu doar cand o iau pe aratura | ||
| | | ||
| ====== Action Items ====== | ====== Action Items ====== | ||
| - | + | * introducem sesiuni de coding de 1 ora pe notiuni must-have la 2 laburi (Alex, Radu, Darius fac schelet): | |
| + | * 20-26 apr: graf (pe langa stabilirea taskurilor) | ||
| + | * 4-10 mai: arbori (pe langa lucru la proiect) | ||
| + | * checkpoint 2: test de 1 ora pe 11 mai, din liste inlantuite, max 10p din nota finala | ||
| + | * adaugam in catalogul public coloane cu status, rosu sau verde, una pe sapt, daca si-au facut sau nu taskurile | ||
| + | * notarea proiectului: | ||
| + | * checker pentru corectitudine | ||
| + | * checker masoara timp de executie > se face clasament > punctaj pe eficienta | ||
| + | * test la ultimul laborator pentru lucru in echipa | ||
| + | * code review de catre 2 asistenti (altii decat tutorele) marti inainte de pitch pentru calitatea codului | ||
| + | * pitchul o sa se focuseze pe demo si intrebari intre studenti | ||
| + | * timer mare, vizibil la prezentari | ||
| + | * prezinta in ordine inversa fata de proiectul 1 | ||
| + | * verifica in laborator pe proiector ca este ok sa prezinte | ||
| + | * office hours: la latitudinea asistentului | ||
| + | * asistentii sa fie drastici in notarea pe parcurs | ||
| + | * studentii care nu au facut nimic la proiect nu iau nota pe proiect | ||
| + | * ok ca tutorii sa se implice mai mult in design, nu doar cand o iau pe aratura | ||