Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

sd-ca:halfwaysync [2016/04/18 09:13]
alexandru.olteanu created
sd-ca:halfwaysync [2016/04/19 14:31] (current)
alexandru.olteanu [Action Items]
Line 5: Line 5:
 ====== Feedback ====== ====== Feedback ======
  
-**Daniel Ciocîrlan**+**Andrei P:** 
 +  - ei: 
 +    * studentii dezamagiti 
 +    * ingrijorati ca nu merg cum le arata pe demo 
 +    * s-a alocat prea putin timp pentru a verifica codul, prea mult pentru prezentare 
 +    * s-au schimbat prea multe pe moment 
 +    * i-ar ajuta comentarii mai multe 
 +    * nu au avut sanse sa puna intrebari 
 +    * au fost ultimii si lumea nu mai era atenta 
 +    * erau coduri care rulau mult mai incet 
 +    * notare influentata de detalii artistice, ei mai atenti pe ce face codul 
 +  - Andrei: 
 +    * organizare un pic defectuoasa,​ dar au invatat pe parcurs 
 +    * nu stiu daca e timp 2-3 ore
  
-**Andrei Vasiliu** 
  
-**Andrei ​Petre**+**Andrei ​V:** 
 +  - ei: 
 +    * problema a fost munca in echipa, comunicarea,​ mai multe versiuni de SD 
 +    * aia care au lucrat mai mult zic ca era mai bine cu teme 
 +  - Andrei: 
 +    * office hours 
 +    * era la fel cu teme 
 +    * prezentarea a luat mult din nota si structura de date mai putin 
 +    * nu stapanesc suficient de bine structurile de date
  
-**Răzvan Matei** 
  
-**Cosmin ​Boacă**+**Cosmin ​P:** 
 +  - ei: 
 +    * s-au plans de partial, prea mult de scris in prea putin timp 
 +    * s-au plans de eficienta 
 +  - Cosmin: 
 +    * nu s-au organizat bine, au vrut sa nu mai vina la laborator sa lucreze doar in afara proiectului 
 +    * doi-trei care lucreaza 
 +    * ar trebui sa le crestem un pic entuziasmul 
 +    * greu de notat 
 +    * cum facem notarea proiectelor
  
-**Cosmin Petrișor** 
  
-**Radu Stochitoiu**+**Razvan:** 
 +  - ei: 
 +     * nu se simteau responsabili sa faca lucruri 
 +     * nu invata destul, cat ar invata la teme 
 +     * au simtit ca s-a punctat vizual 
 +  - Razvan: 
 +     * workload neechilibrat,​ heirup al catorva 
 +     * dupa alegerea liderului: s-a pus treaba in miscare 
 +     * sa folosim o solutie de task management (redmine) 
 +     * respectarea taskurilor sa fie publica 
 +     * 3 laboratoare cu structura de anul trecut: unul de lista, unul cu stiva, unul de hashtable 
 +     * submitere de cod, evaluare de asistenti, checkerul cu valgrind, luni seara, cate doi pe alta echipa 
 +     * prezentare: timer mare
  
-**Alex Olteanu** 
  
-  ​ +**Dan:** 
-====== Action Items ======+  - ei: 
 +    * s-au plans de organizare proasta la inceput 
 +    * s-au plans ca au avut ui misto si nu le-a fost punctat 
 +    * s-au plans ca nu au avut timp sa arate > sa facem shuffle la pitch 2 
 +  - Dan: 
 +    * la inceput taskurile sunt mai fuzzy, poate are sens sa se dea taskul pe subechipa 
 +    * de acord cu statusul, ca sa nu fie vagi 
 +    * pbl: e bine ca lucreaza in echipa si au simtul responsabilitatii 
 +    * pbl: nu e bine ca procesul complet nu merge (code reviews, comments etc) 
 +    * pbl: Dan se simtea cam inutil, greu de notat 
 +    * teme saptamanale date de fiecare asistent 
 +    * ar fi bine sa le dam noi tutorial de git minimal (10 min) mai accesibil, exact pe SD, pt la anul
  
  
 +**CosminB:​**
 +  - ei:
 +    * le-a fost greu sa se organizeze, sa isi dea seama de taskuri
 +  - Cosmin:
 +    * asistentii ar trebui sa fie lasati sa se implice mai mult in partea de design
 +    * are incredere ca checkerul o sa ii faca sa scrie cod de mai buna calitate
 +
 +
 +**Radu:**
 +  - ei:
 +    * prea mult accent pe oratorie
 +    * nu au inteles ce inseamna eficienta
 +    * nu auzeau nimic / nu aveau cum sa puna intrebari
 +    * nu au lucrat foarte bine in echipa > sa puna lideri pe cei care nu au lucrat sau nu au fost prezenti
 +    * mai mult suport la laborator > ajutor pe partea de structuri de date
 +    * si-au dat seama ca nu au respectat rule of three si le-a facut probleme, o sa respecte pe viitor
 +  - Radu:
 +    * i-a placut ca au incercat sa fie amuzanti
 +    * prea mult accent pe partea de grafica
 +    * a fost o crestere pentru ei
 +    * pare ca s-au distrat
 +
 +
 +**Alex**
 +  * placut impresionat de efortul pe care l-au mobilizat toate echipele (chiar daca s-a concentrat pe final)
 +    * rezolvarile au fost destul de apropiate ​
 +    * sper sa fii depasit provocarile care tin de lucru colaborativ
 +  * nu a fost suficient timp pentru evaluare
 +    * introducem checker care da nota pe corectitudine
 +    * introducem checker care da nota pe eficienta
 +    * introducem test in ultima saptamana de lab care da nota pe echipa
 +    * sa verifice proiectorul din lab
 +  * comparatie cu ideal:
 +    * nivel 1: sa determinam fiecare student sa fie familiarizat cu tot proiectul
 +      * introducere test care da nota pe echipa
 +    * nivel 2: una este sa vezi codul cuiva si sa il intelegi, altceva este sa il scrii cu mana ta
 +      * checkpoint 2 din liste inlantuite si insist ca asa o sa fie la examen
 +  * comparatie cu anul trecut:
 +    * nivel tehnic parca mai scazut la partial, dar nu radical
 +    * competente pe care nu le abordat anul trecut: lucru colaborativ,​ sa stea in fata salii de curs
 +    * pentru mine considerabil mai mult timp si implicare, probabil si pentru tutori
 +
 +  ​
 +====== Action Items ======
  
 +  * introducem sesiuni de coding de 1 ora pe notiuni must-have la 2 laburi (Alex, Radu, Darius fac schelet):
 +    * 20-26 apr: graf (pe langa stabilirea taskurilor)
 +    * 4-10 mai: arbori (pe langa lucru la proiect)
 +  * checkpoint 2: test de 1 ora pe 11 mai, din liste inlantuite, max 10p din nota finala
 +  * adaugam in catalogul public coloane cu status, rosu sau verde, una pe sapt, daca si-au facut sau nu taskurile
 +  * notarea proiectului:​
 +    * checker pentru corectitudine ​
 +    * checker masoara timp de executie > se face clasament > punctaj pe eficienta
 +    * test la ultimul laborator pentru lucru in echipa
 +    * code review de catre 2 asistenti (altii decat tutorele) marti inainte de pitch pentru calitatea codului
 +    * pitchul o sa se focuseze pe demo si intrebari intre studenti
 +  * timer mare, vizibil la prezentari
 +  * prezinta in ordine inversa fata de proiectul 1
 +  * verifica in laborator pe proiector ca este ok sa prezinte
 +  * office hours: la latitudinea asistentului
 +  * asistentii sa fie drastici in notarea pe parcurs
 +  * studentii care nu au facut nimic la proiect nu iau nota pe proiect
 +  * ok ca tutorii sa se implice mai mult in design, nu doar cand o iau pe aratura
sd-ca/halfwaysync.1460960018.txt.gz · Last modified: 2016/04/18 09:13 by alexandru.olteanu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0