This shows you the differences between two versions of the page.
programare:teme_2020:tema3_2020_cbd [2021/01/15 13:16] vlad.burcea [The Emperor's New Sudoku] |
programare:teme_2020:tema3_2020_cbd [2021/01/19 11:31] (current) vlad.burcea [Bonus - 35p] |
||
---|---|---|---|
Line 271: | Line 271: | ||
Dupa toate prelucrarile anterioare asupra setului de date primit de la Emperor Tiramisu, in final putem verifica daca jocul de sudoku este completat corect sau nu. Pentru a face acest lucru trebuie sa verificati daca se respecta cele 3 [[programare:teme_2020:tema3_2020_cbd#reguli_sudoku|reguli]] ale jocului de sudoku. Acest lucru implica recunoasterea de cifre dintr-o imagine bmp. <spoiler Hint> {{ :programare:teme_2020:face_mask.jpeg |}}</spoiler> | Dupa toate prelucrarile anterioare asupra setului de date primit de la Emperor Tiramisu, in final putem verifica daca jocul de sudoku este completat corect sau nu. Pentru a face acest lucru trebuie sa verificati daca se respecta cele 3 [[programare:teme_2020:tema3_2020_cbd#reguli_sudoku|reguli]] ale jocului de sudoku. Acest lucru implica recunoasterea de cifre dintr-o imagine bmp. <spoiler Hint> {{ :programare:teme_2020:face_mask.jpeg |}}</spoiler> | ||
- | Deoarece comunicatia cu Emperor Tiramisu se face printr-un server remote, veti afisa starea jocului in format json, intr-un fisier "output_task3.json". Jsonul va avea 2 campuri: campul "input_file" - numele fisierului de intrare si in campul "game_state" - "Win!" daca Emperor Tiramisu a reusit sa completeze corect jocul sau "Loss :(" in caz contrar. | + | Deoarece comunicatia cu Emperor Tiramisu se face printr-un server remote, veti afisa starea jocului in format json, intr-un fisier "output_task3_board##.json" (unde "##" reprezinta numarul boardului primit ca input). Jsonul va avea 2 campuri: campul "input_file" - numele fisierului de intrare si in campul "game_state" - "Win!" daca Emperor Tiramisu a reusit sa completeze corect jocul sau "Loss :(" in caz contrar. |
<note tip>Orice tabla de joc care contine casute necompletate sau alte simboluri in afara de cele adimse (cifre de la 1 la 9) se considera pierduta.</note> | <note tip>Orice tabla de joc care contine casute necompletate sau alte simboluri in afara de cele adimse (cifre de la 1 la 9) se considera pierduta.</note> | ||
Line 365: | Line 365: | ||
</spoiler> | </spoiler> | ||
- | <hidden> | ||
- | Inclus pseudocod solver sudoku. | ||
- | </hidden> | ||
** Input ** | ** Input ** | ||
{{ :programare:teme_2020:board1_unsolved.png |output_bonus.bmp}} | {{ :programare:teme_2020:board1_unsolved.png |output_bonus.bmp}} |