This shows you the differences between two versions of the page.
|
pjv:teme:01 [2018/10/14 20:01] alexandru.gradinaru created |
pjv:teme:01 [2018/12/12 09:36] (current) alexandru.gradinaru |
||
|---|---|---|---|
| Line 1: | Line 1: | ||
| ===== Tema 1 ===== | ===== Tema 1 ===== | ||
| + | |||
| + | <note tip>Punctaj: 1.5p. | ||
| + | Se pot acorda bonusuri pentru realizari deosebite/interesante.</note> | ||
| + | |||
| + | <note important>Tema se prezinta in laborator pentru a fi punctata.</note> | ||
| + | |||
| + | === Cerinte === | ||
| + | |||
| + | Realizati un joc 2D care sa contina urmatoarele functionalitati programate: | ||
| + | |||
| + | == Meniu == | ||
| + | - selectie de nivel de dificultate/joc | ||
| + | - start game | ||
| + | - exit game | ||
| + | |||
| + | == Harta == | ||
| + | - se deruleaza la nesfarsit | ||
| + | - se genereaza obstacole si/sau diferente de nivel | ||
| + | |||
| + | == GUI == | ||
| + | - afisare punctaj | ||
| + | - afisare viata/vieti | ||
| + | | ||
| + | == Player == | ||
| + | - controlat de la tastatura si mouse | ||
| + | - mouse: FIRE si directie | ||
| + | - keyboard: miscare, jump | ||
| + | - poate trage cu proiectile | ||
| + | - are abilitati speciale accesate prin apasarea unui buton in interfata grafica | ||
| + | - pentru incarcarea abilitatilor playerul trebuie sa stranga puncte/drop-uri | ||
| + | - este animat (la miscare, fire, jump etc.) | ||
| + | - are viata/vieti afisate pe ecran | ||
| + | - daca un proiectil il atinge ii scade din viata/vieti | ||
| + | - daca omoara inamici sau ia drop-uri creste punctajul | ||
| + | - se afiseaza punctajul pe ecran | ||
| + | |||
| + | == Inamici == | ||
| + | - se genereaza/instantiaza automat in scena/pe harta | ||
| + | - lanseaza proiectile catre utilizator atunci cand este in proximitate | ||
| + | - pot fi statici sau dinamici (nu trebuie sa se deplaseze neaparat spre utilizator, dar trebuie sa aiba o miscare/animatie) | ||
| + | - in functie de nivelul de dificultate, trag mai repede sau mai incet si se spawneaza mai multi sau mai putini | ||
| + | - au atasata o bara de viata care scade atunci cand sunt atinsi de proiectilele player-ului | ||
| + | - atunci cand mor, explodeaza (animatie) | ||
| + | |||
| + | |||
| + | |||