This shows you the differences between two versions of the page.
pjv:teme:01 [2018/10/14 20:01] alexandru.gradinaru created |
pjv:teme:01 [2018/12/12 09:36] (current) alexandru.gradinaru |
||
---|---|---|---|
Line 1: | Line 1: | ||
===== Tema 1 ===== | ===== Tema 1 ===== | ||
+ | |||
+ | <note tip>Punctaj: 1.5p. | ||
+ | Se pot acorda bonusuri pentru realizari deosebite/interesante.</note> | ||
+ | |||
+ | <note important>Tema se prezinta in laborator pentru a fi punctata.</note> | ||
+ | |||
+ | === Cerinte === | ||
+ | |||
+ | Realizati un joc 2D care sa contina urmatoarele functionalitati programate: | ||
+ | |||
+ | == Meniu == | ||
+ | - selectie de nivel de dificultate/joc | ||
+ | - start game | ||
+ | - exit game | ||
+ | |||
+ | == Harta == | ||
+ | - se deruleaza la nesfarsit | ||
+ | - se genereaza obstacole si/sau diferente de nivel | ||
+ | |||
+ | == GUI == | ||
+ | - afisare punctaj | ||
+ | - afisare viata/vieti | ||
+ | | ||
+ | == Player == | ||
+ | - controlat de la tastatura si mouse | ||
+ | - mouse: FIRE si directie | ||
+ | - keyboard: miscare, jump | ||
+ | - poate trage cu proiectile | ||
+ | - are abilitati speciale accesate prin apasarea unui buton in interfata grafica | ||
+ | - pentru incarcarea abilitatilor playerul trebuie sa stranga puncte/drop-uri | ||
+ | - este animat (la miscare, fire, jump etc.) | ||
+ | - are viata/vieti afisate pe ecran | ||
+ | - daca un proiectil il atinge ii scade din viata/vieti | ||
+ | - daca omoara inamici sau ia drop-uri creste punctajul | ||
+ | - se afiseaza punctajul pe ecran | ||
+ | |||
+ | == Inamici == | ||
+ | - se genereaza/instantiaza automat in scena/pe harta | ||
+ | - lanseaza proiectile catre utilizator atunci cand este in proximitate | ||
+ | - pot fi statici sau dinamici (nu trebuie sa se deplaseze neaparat spre utilizator, dar trebuie sa aiba o miscare/animatie) | ||
+ | - in functie de nivelul de dificultate, trag mai repede sau mai incet si se spawneaza mai multi sau mai putini | ||
+ | - au atasata o bara de viata care scade atunci cand sunt atinsi de proiectilele player-ului | ||
+ | - atunci cand mor, explodeaza (animatie) | ||
+ | |||
+ | |||
+ |