This shows you the differences between two versions of the page.
|
pjv:proiect [2018/10/14 20:02] alexandru.gradinaru created |
pjv:proiect [2018/12/12 12:59] (current) alexandru.gradinaru |
||
|---|---|---|---|
| Line 1: | Line 1: | ||
| ===== Proiect ===== | ===== Proiect ===== | ||
| + | |||
| + | <note tip>Punctaj: 5p. | ||
| + | Se pot acorda bonusuri pentru realizari deosebite/interesante. | ||
| + | |||
| + | Proiectul poate fi facut individual, sau in echipe de 2-3 persoane, caz in care complexitatea trebuie sa fie ceva mai mare. | ||
| + | </note> | ||
| + | |||
| + | <note important> | ||
| + | |||
| + | |||
| + | Proiectul se prezinta in laborator (in sesiune) pentru a fi punctat.</note> | ||
| + | |||
| + | === Cerinte === | ||
| + | |||
| + | Proiectul trebuie sa reprezinte un joc complex si complet, care sa acopere cel putin 30min de joc pentru finalizare. | ||
| + | Mai mult trebuie sa contina urmatoarele functionalitati programate: | ||
| + | |||
| + | * Elemente de UI | ||
| + | * meniu de inceput (setari, play game etc.) | ||
| + | * GUI in-game (player health, score, inventory etc.) | ||
| + | * Elemente de Input (control de la tastatura, mouse etc.) | ||
| + | * Animatii (caractere animate, inamici etc.) | ||
| + | * Obiecte scriptate si coliziuni | ||
| + | * Logica de joc/mecanici avansate (ex: interactiune cu obiecte, inventar, skill tree, quest-uri, pathfinding etc.) | ||
| + | |||
| + | Optional/Bonus: | ||
| + | * Efecte vizuale si sonore (particule, explozii, apa, sunete etc.) | ||
| + | * Cinematics (secvente video intercalate) | ||
| + | * Elemente de Multiplayer (pvp/co-op/etc.) | ||
| + | |||
| + | <note tip>Sunteti incurajati sa folositi asset-uri sau pachete deja existente, dar programarea acestor elemente trebuie facuta de voi (deci nu e suficient doar un level design)</note> | ||
| + | |||
| + | <note tip>Proiectul trebuie publicat ca executabil.</note> | ||
| + | |||
| + | <note>Exemple de proiect: in curand ..</note> | ||
| + | |||