Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pjv:laboratoare:2025:tema [2025/12/07 20:49]
alexandru.gradinaru [Cerinte]
pjv:laboratoare:2025:tema [2025/12/08 09:03] (current)
alexandru.gradinaru [Cerinte]
Line 16: Line 16:
       * reprezinta o scena izometrica cu un sat/​oras/​nava in care jucatorul se poate plimba ​       * reprezinta o scena izometrica cu un sat/​oras/​nava in care jucatorul se poate plimba ​
       * deplasarea player-ului se face automat, prin click pe harta       * deplasarea player-ului se face automat, prin click pe harta
-      * in aceasta scena jucatorul ​isi poate alege un companion zburator si poate forma un party+      * poate accesa o cladire unde isi poate alege un companion zburator si poate forma un party
       * poate accesa o cladire de crafting (basic)       * poate accesa o cladire de crafting (basic)
         * jucatorul poate sa isi faca upgrade la echipament prin combinarea de resurse         * jucatorul poate sa isi faca upgrade la echipament prin combinarea de resurse
Line 25: Line 25:
 {{ :​pjv:​laboratoare:​2025:​screenshot_2025-12-07_at_20.00.23.png?​300 |}} {{ :​pjv:​laboratoare:​2025:​screenshot_2025-12-07_at_20.00.23.png?​300 |}}
     * cel putin 2 scene (harti/​level) de joc cu stil de joc si estetica diferita (de ex una fantasy cu inamici si una futuristic/​post-apocalyptic pentru resource gathering). In aceste scene:     * cel putin 2 scene (harti/​level) de joc cu stil de joc si estetica diferita (de ex una fantasy cu inamici si una futuristic/​post-apocalyptic pentru resource gathering). In aceste scene:
 +      * Obiectivul:
 +        * este time-based pentru scena de resource gathering, timpul de joc este limitat
 +        * este de eliminare a tuturor inamicilor, pentru scena cu inamici
       * Personajul (player) ​       * Personajul (player) ​
         * Este 3D, animat         * Este 3D, animat
Line 34: Line 37:
           * In scenele de gathering exista resurse de tip pick-up           * In scenele de gathering exista resurse de tip pick-up
         * Poate ataca inimicii ​         * Poate ataca inimicii ​
-        * Poate primi damage daca intra intr-un inamic sau daca este atacat ​ +        * Poate primi damage daca intra intr-un inamic sau daca este atacat ​ 
 +        * Poate consuma potiuni ​
         * Are un companion pe care il alege in baza:         * Are un companion pe care il alege in baza:
            * este zburator si animat            * este zburator si animat
Line 49: Line 53:
        * Inamicii:        * Inamicii:
         * au viata si bara de HP afisata deasupra lor         * au viata si bara de HP afisata deasupra lor
-        * sunt inteligenti si mobili: urmaresc si ataca playerul de aproape ​+        * sunt inteligenti si animati: urmaresc si ataca playerul de aproape ​
         * se instantiaza (spawneaza) din timp in timp sau cand intra/se apropie personajul de o anumita zona         * se instantiaza (spawneaza) din timp in timp sau cand intra/se apropie personajul de o anumita zona
         * sunt distrusi in momentul in care viata ajunge la 0         * sunt distrusi in momentul in care viata ajunge la 0
Line 66: Line 70:
  
 Punctaj: Punctaj:
-  * Scena de baza (+mecanica de navigare specifica) - 0.5p+  * Scena de baza (scena si mecanica de navigare specifica) - 0.5p
   * Sistem de crafting - 0.5p   * Sistem de crafting - 0.5p
   * Scena 1 - 0.3p   * Scena 1 - 0.3p
pjv/laboratoare/2025/tema.1765133367.txt.gz · Last modified: 2025/12/07 20:49 by alexandru.gradinaru
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0