This shows you the differences between two versions of the page.
|
pjv:laboratoare:2025:tema [2025/12/07 20:19] alexandru.gradinaru [Cerinte] |
pjv:laboratoare:2025:tema [2025/12/08 09:03] (current) alexandru.gradinaru [Cerinte] |
||
|---|---|---|---|
| Line 14: | Line 14: | ||
| * Mediul inconjurator: | * Mediul inconjurator: | ||
| * o scena cu baza principala | * o scena cu baza principala | ||
| - | * reprezinta o scena izometrica cu un sat in care jucatorul se poate plimba | + | * reprezinta o scena izometrica cu un sat/oras/nava in care jucatorul se poate plimba |
| - | * deplasarea se face automat prin click pe harta | + | * deplasarea player-ului se face automat, prin click pe harta |
| - | * in aceasta scena jucatorul isi poate alege un companion zburator si poate forma un party | + | * poate accesa o cladire unde isi poate alege un companion zburator si poate forma un party |
| * poate accesa o cladire de crafting (basic) | * poate accesa o cladire de crafting (basic) | ||
| * jucatorul poate sa isi faca upgrade la echipament prin combinarea de resurse | * jucatorul poate sa isi faca upgrade la echipament prin combinarea de resurse | ||
| Line 25: | Line 25: | ||
| {{ :pjv:laboratoare:2025:screenshot_2025-12-07_at_20.00.23.png?300 |}} | {{ :pjv:laboratoare:2025:screenshot_2025-12-07_at_20.00.23.png?300 |}} | ||
| * cel putin 2 scene (harti/level) de joc cu stil de joc si estetica diferita (de ex una fantasy cu inamici si una futuristic/post-apocalyptic pentru resource gathering). In aceste scene: | * cel putin 2 scene (harti/level) de joc cu stil de joc si estetica diferita (de ex una fantasy cu inamici si una futuristic/post-apocalyptic pentru resource gathering). In aceste scene: | ||
| - | * Personajul (player) | + | * Obiectivul: |
| + | * este time-based pentru scena de resource gathering, timpul de joc este limitat | ||
| + | * este de eliminare a tuturor inamicilor, pentru scena cu inamici | ||
| + | * Personajul (player) | ||
| * Este 3D, animat | * Este 3D, animat | ||
| * Are camera Third person | * Are camera Third person | ||
| Line 32: | Line 35: | ||
| * Are o imagine de profil necustomizabila afisata pe ecran (HUD) | * Are o imagine de profil necustomizabila afisata pe ecran (HUD) | ||
| * Poate interactiona cu obiecte si poate lua obiecte in inventar | * Poate interactiona cu obiecte si poate lua obiecte in inventar | ||
| + | * In scenele de gathering exista resurse de tip pick-up | ||
| * Poate ataca inimicii | * Poate ataca inimicii | ||
| - | * Poate primi damage daca intra intr-un inamic sau daca este atacat | + | * Poate primi damage daca intra intr-un inamic sau daca este atacat |
| + | * Poate consuma potiuni | ||
| * Are un companion pe care il alege in baza: | * Are un companion pe care il alege in baza: | ||
| * este zburator si animat | * este zburator si animat | ||
| Line 48: | Line 53: | ||
| * Inamicii: | * Inamicii: | ||
| * au viata si bara de HP afisata deasupra lor | * au viata si bara de HP afisata deasupra lor | ||
| - | * sunt inteligenti si mobili: urmaresc si ataca playerul de aproape | + | * sunt inteligenti si animati: urmaresc si ataca playerul de aproape |
| * se instantiaza (spawneaza) din timp in timp sau cand intra/se apropie personajul de o anumita zona | * se instantiaza (spawneaza) din timp in timp sau cand intra/se apropie personajul de o anumita zona | ||
| * sunt distrusi in momentul in care viata ajunge la 0 | * sunt distrusi in momentul in care viata ajunge la 0 | ||
| Line 64: | Line 69: | ||
| * etc | * etc | ||
| + | Punctaj: | ||
| + | * Scena de baza (scena si mecanica de navigare specifica) - 0.5p | ||
| + | * Sistem de crafting - 0.5p | ||
| + | * Scena 1 - 0.3p | ||
| + | * Scena 2 - 0.3p | ||
| + | * Player - 0.5p | ||
| + | * Companion (sistemului alegere si mecanica companionului) - 0.5p | ||
| + | * Inamici - 0.4p | ||