Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pjv:laboratoare:2025:tema [2025/12/07 20:16]
alexandru.gradinaru created
pjv:laboratoare:2025:tema [2025/12/08 09:03] (current)
alexandru.gradinaru [Cerinte]
Line 14: Line 14:
   * Mediul inconjurator: ​   * Mediul inconjurator: ​
     * o scena cu baza principala ​     * o scena cu baza principala ​
-      * reprezinta o scena izometrica cu un sat in care jucatorul se poate plimba  +      * reprezinta o scena izometrica cu un sat/​oras/​nava ​in care jucatorul se poate plimba  
-      * deplasarea se face automat prin click pe harta +      * deplasarea ​player-ului ​se face automatprin click pe harta 
-      * in aceasta scena jucatorul ​isi poate alege un companion zburator si poate forma un party+      * poate accesa o cladire unde isi poate alege un companion zburator si poate forma un party
       * poate accesa o cladire de crafting (basic)       * poate accesa o cladire de crafting (basic)
         * jucatorul poate sa isi faca upgrade la echipament prin combinarea de resurse         * jucatorul poate sa isi faca upgrade la echipament prin combinarea de resurse
Line 25: Line 25:
 {{ :​pjv:​laboratoare:​2025:​screenshot_2025-12-07_at_20.00.23.png?​300 |}} {{ :​pjv:​laboratoare:​2025:​screenshot_2025-12-07_at_20.00.23.png?​300 |}}
     * cel putin 2 scene (harti/​level) de joc cu stil de joc si estetica diferita (de ex una fantasy cu inamici si una futuristic/​post-apocalyptic pentru resource gathering). In aceste scene:     * cel putin 2 scene (harti/​level) de joc cu stil de joc si estetica diferita (de ex una fantasy cu inamici si una futuristic/​post-apocalyptic pentru resource gathering). In aceste scene:
-      * Personajul (player) +      ​* Obiectivul:​ 
-        * 3D, animat +        * este time-based pentru scena de resource gathering, timpul de joc este limitat 
-        * Camera ​Third person +        * este de eliminare a tuturor inamicilor, pentru scena cu inamici 
-        * Miscare ​cu wasd + mouse pt aiming/​shooting+      ​* Personajul (player)  
 +        * Este 3D, animat 
 +        * Are camera ​Third person 
 +        * Are miscare ​cu wasd + mouse pt aiming/​shooting
         * Are Viata + healthbar afisat pe ecran (HUD)         * Are Viata + healthbar afisat pe ecran (HUD)
         * Are o imagine de profil necustomizabila afisata pe ecran (HUD)         * Are o imagine de profil necustomizabila afisata pe ecran (HUD)
         * Poate interactiona cu obiecte si poate lua obiecte in inventar         * Poate interactiona cu obiecte si poate lua obiecte in inventar
 +          * In scenele de gathering exista resurse de tip pick-up
         * Poate ataca inimicii ​         * Poate ataca inimicii ​
-        * Poate primi damage daca intra intr-un inamic sau daca este atacat ​ +        * Poate primi damage daca intra intr-un inamic sau daca este atacat ​ 
 +        * Poate consuma potiuni ​
         * Are un companion pe care il alege in baza:         * Are un companion pe care il alege in baza:
            * este zburator si animat            * este zburator si animat
Line 40: Line 45:
            * il urmareste indeaproape pe player            * il urmareste indeaproape pe player
            * nu interactioneaza cu inamicii            * nu interactioneaza cu inamicii
-           * poate oferi diverse buff-uri jucatorului (in functie de companionul ales). Spre ex:+           * poate oferi diverse buff-uri jucatorului (in functie de companionul ales) temporizat, cu cooldown. Spre ex:
              * ii da life regen              * ii da life regen
              * extra dmg pe arma              * extra dmg pe arma
Line 48: Line 53:
        * Inamicii:        * Inamicii:
         * au viata si bara de HP afisata deasupra lor         * au viata si bara de HP afisata deasupra lor
-        * sunt inteligenti si mobili: urmaresc si ataca playerul de aproape ​+        * sunt inteligenti si animati: urmaresc si ataca playerul de aproape ​
         * se instantiaza (spawneaza) din timp in timp sau cand intra/se apropie personajul de o anumita zona         * se instantiaza (spawneaza) din timp in timp sau cand intra/se apropie personajul de o anumita zona
         * sunt distrusi in momentul in care viata ajunge la 0         * sunt distrusi in momentul in care viata ajunge la 0
Line 61: Line 66:
   * Mai multe tipuri de arme pentru player   * Mai multe tipuri de arme pentru player
   * Crafting avansat ​   * Crafting avansat ​
 +  * Mai multe harti/​levels
   * etc   * etc
  
 +Punctaj:
 +  * Scena de baza (scena si mecanica de navigare specifica) - 0.5p
 +  * Sistem de crafting - 0.5p
 +  * Scena 1 - 0.3p
 +  * Scena 2 - 0.3p
 +  * Player - 0.5p
 +  * Companion (sistemului alegere si mecanica companionului) - 0.5p
 +  * Inamici - 0.4p
  
  
  
  
pjv/laboratoare/2025/tema.1765131383.txt.gz · Last modified: 2025/12/07 20:16 by alexandru.gradinaru
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0