Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pjv:laboratoare:2024:proiect [2024/12/16 14:03]
andrei.lapusteanu
pjv:laboratoare:2024:proiect [2024/12/17 19:50] (current)
andrei.lapusteanu
Line 3: Line 3:
 **Deadline prezentare: 22 ian 2024 sau in ziua examenului** **Deadline prezentare: 22 ian 2024 sau in ziua examenului**
  
-**Punctaj: ​4p**+**Punctaj: ​3p** 
 + 
 +<note important>​ 
 +  * Detalii despre proiect si punctarea acestuia sunt prezentate in [[https://​teams.microsoft.com/​l/​message/​19:​sYoISduLLNIh-3yAA1Pr_J-Kj-7qDRMWM9ZlrrTKx3k1@thread.tacv2/​1734374715442?​tenantId=2d8cc8ba-8dda-4334-9e5c-fac2092e9bac&​groupId=53c43454-36c8-4776-a31d-9f2e24ee6b18&​parentMessageId=1734374715442&​teamName=03-ACS-M-CTI-A1-S1-PAJV-GMRV-2024&​channelName=General&​createdTime=1734374715442|acest mesaj]] 
 +  * Veti primi in curand un document in care sa va impartiti pe echipe si sa specificati ideea jocului. 
 +</​note>​
  
 ==== Cerinte ===== ==== Cerinte =====
  
-**Overview**:​ Realizarea unui joc multiplayer ​si backend in echipe de pana la 4 persoane, care reuneste si extinde conceptele studiate la aceasta materie.+**Overview**:​ Realizarea unui joc multiplayer ​cu backend in echipe de pana la 4 persoane, care reuneste si extinde conceptele studiate la aceasta materie.
  
 === Cerinte de baza === === Cerinte de baza ===
Line 29: Line 34:
  
 **Sistem de customizare sincronizat in backend**: Indiferent de tipul de joc, va trebui sa implementati un sistem de customizare,​ care sa citeasca si/sau salveze date relevante in backend. Acest sistem depinde de tipul de joc pe care-l veti implementa, va oferim cateva exemple: **Sistem de customizare sincronizat in backend**: Indiferent de tipul de joc, va trebui sa implementati un sistem de customizare,​ care sa citeasca si/sau salveze date relevante in backend. Acest sistem depinde de tipul de joc pe care-l veti implementa, va oferim cateva exemple:
-   * Pentru un shooter puteti avea un sistem de configurare skin-uri (personaj, arme), configurare loadout pentru arme inainte de runda, configurare mod de joc (deathmath, squad-based,​ etc.)+   * Pentru un shooter puteti avea un sistem de configurare skin-uri (personaj, arme), configurare loadout pentru arme inainte de runda, configurare mod de joc (deathmatch, squad-based,​ etc.)
    * Sistem de configurare a abilitatilor inainte de o runda de joc    * Sistem de configurare a abilitatilor inainte de o runda de joc
    * Configurare pachet de carti    * Configurare pachet de carti
pjv/laboratoare/2024/proiect.1734350580.txt.gz · Last modified: 2024/12/16 14:03 by andrei.lapusteanu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0