Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pjv:laboratoare:2024:a09 [2024/12/16 12:12]
alexandru.gradinaru created
pjv:laboratoare:2024:a09 [2024/12/16 20:41] (current)
alexandru.gradinaru
Line 1: Line 1:
-===== 5. Multiplayer dedicated server =====+===== 6.Suplimentar: ​Multiplayer dedicated server =====
  
  
Line 18: Line 18:
 ==== Cerinte ===== ==== Cerinte =====
  
-Realizarea unui joc multiplayer de tip whack-a-mole / colectare:+Realizarea unui joc multiplayer de tip social:
  
-  * Creati o scena care sa genereze random obiecte pe harta, sincronizate in retea. Host-ul sau server-ul este cel care are autoritate, asadar are '​dreptul'​ de a realiza spawn-ul acestor obiecte +  * Player avatar sincronizat ​la nivel de pozitie ​si animatii 
-  * Jocul incepe atunci cand exista cel putin 2 jucatori conectati +  * Comunicare chat sau voice 
-  * Fiecare jucator va avea health, afisati acesta in joc printr-un health bar (ex. world-space canvas)  +  * Server multiplayer dedicatimplementare proprie
-  * Jucatorii sunt animati si se pot deplasa folosind input standard de la mouse/​tastatura pentru a atinge obiectele +
-  * In momentul in care un obiect este atins, jucatorul care l-a atins primeste scor, iar obiectul este distrus +
-  * In scena apar la anumite intervale ​de timp zone de damage +
-    * Decideti voi cum si unde apar zonele, va recomandam sa apara la locatii random din ce in ce mai des dupa ce incepe o sesiune de joc +
-    * Aceste zone vor aplica damage unitatilor +
-    * In mod ideal, precum este si in referinta video, aceste zone sunt marcate in prealabil cu cateva secunde pentru a informa jucatorii de pericol si a le da timp sa se deplaseze din acea zona +
-    * Jocul se incheie atunci cand ramane in viata un singur client +
-  * Exista un leaderboard afisat pe TAB care afiseaza scorul curent al tuturor jucatorilor conectati +
-  * Jocul poate functiona in mod client-server (aveti nevoie de 3 instante/​build-uriunul pentru server, 2 pentru clienti) sau in mod host-client (aveti nevoie de 2 instante/​build-uri,​ unul care va fi atat server cat si client, si un alt client)+
  
-**Bonus**: Click-and-move folosind cursorul 
  
-**Exemplu**:​ In acest mini-game dintr-un mod de tower defense din Warcraft 3 se poate observa o scena in care apar in mod constant obiecte colectabile (coins), precum si o unitate controlata de player (minutele 5:05 -> 5:20). [[https://​www.youtube.com/​watch?​v=U-CP6OlgZic&​t=305s|Video referinta]]. Daca ar fi sa implementati un joculet similar, va trebui sa aveti 2 astfel de unitati spawn-ate in scena, controlabile in mod independent. 
    
 ===== Documentatie video ====== ===== Documentatie video ======
pjv/laboratoare/2024/a09.1734343947.txt.gz · Last modified: 2024/12/16 12:12 by alexandru.gradinaru
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0