This is an old revision of the document!


5. Multiplayer online server solutions

Cerinte

Realizarea unui joc multiplayer de tip whac-a-mole / colectare

  • Creati o scena care sa genereze random obiecte pe harta, sincronizate in retea
  • Jocul incepe atunci cand exista cel putin 2 jucatori conectati
  • Jucatorii sunt animati si se pot deplasa folosind input standard de la mouse/tastatura pentru a atinge obiectele
  • In momentul in care un obiect este atins, jucatorul care l-a atins primeste scor, iar obiectul este distrus
  • Exista un leaderboard afisat pe TAB care afiseaza scorul curent al tuturor jucatorilor conectati

Bonus: mouse click-and-move

Exemplu: https://www.youtube.com/watch?v=U-CP6OlgZic&t=305s

Documentatie video

Gasiti pe MS Teams inregistrat

Documentatie text

Pentru acest laborator sugestia este sa folositi Photon Fusion

https://doc.photonengine.com/fusion/current/tutorials/host-mode-basics/1-getting-started

Pentru testarea jocurilor multiplayer pe local, direct din editor, fara build, un utilitar foarte folositor pentru rulare in pararel a mai multor sesiune gasiti aici: https://github.com/VeriorPies/ParrelSync

pjv/laboratoare/2024/a05.1733135219.txt.gz ยท Last modified: 2024/12/02 12:26 by alexandru.gradinaru
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0