This shows you the differences between two versions of the page.
pjv:laboratoare:2024:a05 [2024/12/03 20:39] andrei.lapusteanu typos |
pjv:laboratoare:2024:a05 [2024/12/03 20:52] (current) andrei.lapusteanu Added extra info |
||
---|---|---|---|
Line 39: | Line 39: | ||
===== Documentatie text ====== | ===== Documentatie text ====== | ||
- | Pentru acest laborator sugestia este sa folositi **Photon Fusion**. | + | Pentru acest laborator sugestia este sa folositi **Photon Fusion 2**. Aceasta este solutia care se va prezenta in cadrul laboratorului, dar conceptele folosite in alte biblioteci de sincronizare sunt similare. Puteti opta pentru alte solutii precum: |
+ | * NetCode for GameObjects | ||
+ | * Mirror | ||
+ | * FishNet | ||
+ | * DarkRift Networking 2 | ||
+ | * Photon PUN (predecesor al lui Fusion, asadar recomandam Fusion in schimb) | ||
+ | * Solutia de networking built-in din Unreal Engine | ||
Concepte de interes pentru acest laborator (acestea vor fi parcurse pe scurt in laborator dar voi va trebui apoi sa le implementati): | Concepte de interes pentru acest laborator (acestea vor fi parcurse pe scurt in laborator dar voi va trebui apoi sa le implementati): | ||
Line 52: | Line 58: | ||
**Important**: Evenimentele ''OnTriggerEnter'' (si similare) nu sunt reliable pe clienti intr-un context sincronizat. Implementati logica pentru acestea pe host/server sau folositi-va de [[https://doc-api.photonengine.com/en/fusion/current/class_fusion_1_1_hitbox_manager.html|overlap-uri]] (''OverlapSphere'', ''OverlapBox'', etc.) | **Important**: Evenimentele ''OnTriggerEnter'' (si similare) nu sunt reliable pe clienti intr-un context sincronizat. Implementati logica pentru acestea pe host/server sau folositi-va de [[https://doc-api.photonengine.com/en/fusion/current/class_fusion_1_1_hitbox_manager.html|overlap-uri]] (''OverlapSphere'', ''OverlapBox'', etc.) | ||
+ | * Potential [[https://forum.photonengine.com/discussion/20514/fusion-and-collisions-ontriggerenter-and-ontriggerexit-questions?utm_source=chatgpt.com|thread]] de interes care descrie problema mai in detaliu. TL;DR, folositi overlaps (links mai sus), ''OnTriggerStay'', faceti calculele necesare pe server/host |