Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pjv:laboratoare:2024:a05 [2024/12/03 20:38]
andrei.lapusteanu typos
pjv:laboratoare:2024:a05 [2024/12/03 20:52] (current)
andrei.lapusteanu Added extra info
Line 39: Line 39:
 ===== Documentatie text ====== ===== Documentatie text ======
  
-Pentru acest laborator sugestia este sa folositi **Photon Fusion**.+Pentru acest laborator sugestia este sa folositi **Photon Fusion ​2**. Aceasta este solutia care se va prezenta in cadrul laboratorului,​ dar conceptele folosite in alte biblioteci de sincronizare sunt similare. Puteti opta pentru alte solutii precum: 
 +  * NetCode for GameObjects 
 +  * Mirror 
 +  * FishNet 
 +  * DarkRift Networking 2 
 +  * Photon PUN (predecesor al lui Fusion, asadar recomandam Fusion in schimb) 
 +  * Solutia de networking built-in din Unreal Engine
  
 Concepte de interes pentru acest laborator (acestea vor fi parcurse pe scurt in laborator dar voi va trebui apoi sa le implementati):​ Concepte de interes pentru acest laborator (acestea vor fi parcurse pe scurt in laborator dar voi va trebui apoi sa le implementati):​
Line 51: Line 57:
 Pentru testarea jocurilor multiplayer pe local, direct din editor, fara build, un utilitar foarte folositor pentru rularea in pararel a mai multor sesiuni il puteti gasiti aici: [[https://​github.com/​VeriorPies/​ParrelSync|ParrelSync (GitHub)]] Pentru testarea jocurilor multiplayer pe local, direct din editor, fara build, un utilitar foarte folositor pentru rularea in pararel a mai multor sesiuni il puteti gasiti aici: [[https://​github.com/​VeriorPies/​ParrelSync|ParrelSync (GitHub)]]
  
-**Important**:​ Evenimentele ''​OnTriggerEnter''​ (si similare) nu sunt realiable ​pe clienti intr-un context sincronizat. Implementati logica pentru acestea pe host/server sau folositi-va de [[https://​doc-api.photonengine.com/​en/​fusion/​current/​class_fusion_1_1_hitbox_manager.html|overlap-uri]] (''​OverlapSphere'',​ ''​OverlapBox'',​ etc.)+**Important**:​ Evenimentele ''​OnTriggerEnter''​ (si similare) nu sunt reliable ​pe clienti intr-un context sincronizat. Implementati logica pentru acestea pe host/server sau folositi-va de [[https://​doc-api.photonengine.com/​en/​fusion/​current/​class_fusion_1_1_hitbox_manager.html|overlap-uri]] (''​OverlapSphere'',​ ''​OverlapBox'',​ etc.) 
 +  * Potential [[https://​forum.photonengine.com/​discussion/​20514/​fusion-and-collisions-ontriggerenter-and-ontriggerexit-questions?​utm_source=chatgpt.com|thread]] de interes care descrie problema mai in detaliu. TL;DR, folositi overlaps (links mai sus), ''​OnTriggerStay'',​ faceti calculele necesare pe server/host
pjv/laboratoare/2024/a05.1733251084.txt.gz · Last modified: 2024/12/03 20:38 by andrei.lapusteanu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0