This is an old revision of the document!
2. Sisteme turn-based si evenimente
Cerinte
Realizarea unui battle arena simplu, turn-based
Creati o scena cu 3 personaje proprii si 3 inamici
Fiecare personaj propriu si inamic are cate o abilitate:
un mass heal
un mass damage
attack simplu
Fiecare personaj se poate deplasa, pentru a evita atacul simplu
Pentru fiecare tura
Tura dureaza maxim 20 secunde
In acest timp utilizatorul trebuie sa aleaga abilitatile sau sa mute personajele
Utilizatorul poate termina tura prin apsarea unui buton de End Turn sau se va termina automat dupa cele 20 de secunde
La finalizarea turei se ruleaza/aplica abilitatile sau mutarile alese
Inamicii realizeaza actiuni random
Pentru simplitate, toate interactiunile se pot realiza prin butoane de comanda.
Bonusuri:
Abilitatile au cooldown, de ex:
un mass heal: cooldown 3 ture
un mass damage: cooldown 3 ture
attack simplu: cooldown 1 tura
Abilitatile au efecte de aplicare
Grafica/design
Grid system
Selectie personaje/target inamici in game/click pe harta pentru miscare/abilitati
Cateva exemple, doar ca idee de inspiratie
Documentatie video
Gasiti pe MS Teams inregistrat
Documentatie text
Sisteme turn based
Sisteme de evenimente