This is an old revision of the document!


2. Sisteme turn-based si evenimente

Cerinte

Realizarea unui battle arena simplu, turn-based

  • Creati o scena cu 3 personaje proprii si 3 inamici
  • Fiecare personaj propriu si inamic are cate o abilitate:
    • un mass heal
    • un mass damage
    • attack simplu
  • Fiecare personaj se poate deplasa, pentru a evita atacul simplu
  • Pentru fiecare tura
    • Tura dureaza maxim 20 secunde
    • In acest timp utilizatorul trebuie sa aleaga abilitatile sau sa mute personajele
    • Utilizatorul poate termina tura prin apsarea unui buton de End Turn sau se va termina automat dupa cele 20 de secunde
    • La finalizarea turei se ruleaza/aplica abilitatile sau mutarile alese
    • Inamicii realizeaza actiuni random

Pentru simplitate, toate interactiunile se pot realiza prin butoane de comanda.

Bonusuri:

  • Abilitatile au cooldown, de ex:
    • un mass heal: cooldown 3 ture
    • un mass damage: cooldown 3 ture
    • attack simplu: cooldown 1 tura
  • Abilitatile au efecte de aplicare
  • Grafica/design
  • Grid system
  • Selectie personaje/target inamici in game/click pe harta pentru miscare/abilitati

Cateva exemple, doar ca idee de inspiratie

best-turned-based-rpgs-persona-3-reload-550x309.jpg best-turn-based-rpgs-sea-of-stars-550x309.jpg best-trpg-banner-saga-3.jpg

Documentatie video

Documentatie text

Sisteme turn based

Sisteme de evenimente

pjv/laboratoare/2024/a02.1729498532.txt.gz ยท Last modified: 2024/10/21 11:15 by alexandru.gradinaru
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0