Realizati un joc adventure izometric de tip escape room care sa contina:
mediul de joc (environment):
realizat din interiorul unei case (mansion)
este construit din cel putin 2 scene interconectate
poate fi reprezentat doar prin interior + zidurile exterioare, fara acoperis
camera (video) poate fi statica, centrata pe camera (apartament/locatie)
fiecare camera (locatie) este salvata ca o scena diferita
in camera (locatie) va exista mobilier si obiecte, dintre care si minim 3 indicii necesare pentru evadare
un personaj:
controlat cu mouse-ul (point&click) pe harta
are un inventar
poate colectiona obiecte in inventar si le poate arunca pe jos inapoi
poate vedea/inspecta informatii extinse despre obiect la click pe obiectul din inventar (de ex continutul unei notite, foi, inscriptia de pe un inel, istoricul obiectului etc.
are viata care descreste in timp
poate consuma alimente gasite in camera pentru a recupera parte din viata
UI:
inventar
detalii obiecte inventar
jocul poate fi salvat prin apasarea unui buton de save
in momentul rerularii se porneste de unde a fost salvat ultima data
obiectiv:
evadarea din casa in care esti prizonier
personajul trebuie sa treaca prin minim 2 camere realizate prin scene diferite
pentru a scapa dintr-o camera trebuie sa folositi cel putin 3 indicii/obiecte in inventar
pentru camera 2, unul dintre indicii trebuie sa fie in camera 1