This is an old revision of the document!
Deadline prezentare: 19 ian 2024
Punctaj: 3.5p
Realizati un joc adventure izometric de tip escape room care sa contina:
* mediul de joc (environment): * realizat din interiorul unei case (mansion) * este construit din cel putin 2 scene interconectate * poate fi reprezentat doar prin interior + zidurile exterioare, fara acoperis * camera (video) poate fi statica, centrata pe camera (apartament/locatie) * fiecare camera (locatie) este salvata ca o scena diferita * in camera (locatie) va exista mobilier si obiecte, dintre care si minim 3 indicii necesare pentru evadare * un personaj: * controlat cu mouse-ul (point&click) pe harta * are un inventar * poate colectiona obiecte in inventar si le poate arunca pe jos inapoi * poate vedea/inspecta informatii extinse despre obiect la click pe obiectul din inventar (de ex continutul unei notite, foi, inscriptia de pe un inel, istoricul obiectului etc. * are viata care descreste in timp * poate consuma alimente gasite in camera pentru a recupera parte din viata * UI: * inventar * detalii obiecte inventar * jocul poate fi salvat prin apasarea unui buton de save * in momentul rerularii se porneste de unde a fost salvat ultima data * obiectiv: * evadarea din casa in care esti prizonier * personajul trebuie sa treaca prin minim 2 camere realizate prin scene diferite * pentru a scapa dintr-o camera trebuie sa folositi cel putin 3 indicii/obiecte in inventar * pentru camera 2, unul dintre indicii trebuie sa fie in camera 1
Bonus: