This is an old revision of the document!


Tema 2: IzoEscape Mansion Adventure

Cerinte

Deadline prezentare: 19 ian 2024

Punctaj: 3.5p

Realizati un joc adventure izometric de tip escape room care sa contina:

* mediul de joc (environment):
  * realizat din interiorul unei case (mansion)
  * este construit din cel putin 2 scene interconectate
  * poate fi reprezentat doar prin interior + zidurile exterioare, fara acoperis
  * camera (video) poate fi statica, centrata pe camera (apartament/locatie)
  * fiecare camera (locatie) este salvata ca o scena diferita
  * in camera (locatie) va exista mobilier si obiecte, dintre care si minim 3 indicii necesare pentru evadare
* un personaj:
  * controlat cu mouse-ul (point&click) pe harta
  * are un inventar
  * poate colectiona obiecte in inventar si le poate arunca pe jos inapoi
  * poate vedea/inspecta informatii extinse despre obiect la click pe obiectul din inventar (de ex continutul unei notite, foi, inscriptia de pe un inel, istoricul obiectului etc.
  * are viata care descreste in timp
  * poate consuma alimente gasite in camera pentru a recupera parte din viata
* UI:
  * inventar
  * detalii obiecte inventar
  * jocul poate fi salvat prin apasarea unui buton de save
  * in momentul rerularii se porneste de unde a fost salvat ultima data
* obiectiv: 
  * evadarea din casa in care esti prizonier
  * personajul trebuie sa treaca prin minim 2 camere realizate prin scene diferite
  * pentru a scapa dintr-o camera trebuie sa folositi cel putin 3 indicii/obiecte in inventar 
  * pentru camera 2, unul dintre indicii trebuie sa fie in camera 1

Bonus:

  • efecte speciale
  • mecanici speciale
  • mai multe camere
  • sunete
  • inamici cu lupte turn-based pe un grid
pjv/laboratoare/2023/tema2.1703136369.txt.gz ยท Last modified: 2023/12/21 07:26 by alexandru.gradinaru
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0