This shows you the differences between two versions of the page.
|
pjv:laboratoare:2023:tema2 [2023/12/21 07:31] alexandru.gradinaru |
pjv:laboratoare:2023:tema2 [2023/12/21 10:14] (current) alexandru.gradinaru |
||
|---|---|---|---|
| Line 10: | Line 10: | ||
| * mediul de joc (environment): | * mediul de joc (environment): | ||
| * realizat din interiorul unei case (mansion) | * realizat din interiorul unei case (mansion) | ||
| - | * este construit din cel putin 2 scene interconectate | + | * este construit din cel putin 2 scene/incaperi interconectate |
| * poate fi reprezentat doar prin interior + zidurile exterioare, fara acoperis | * poate fi reprezentat doar prin interior + zidurile exterioare, fara acoperis | ||
| - | * camera (video) poate fi statica, centrata pe camera (apartament/locatie) | + | * camera (video) poate fi statica, centrata pe incapere, cu o perspectiva izometrica |
| - | * fiecare camera (locatie) este salvata ca o scena diferita | + | * fiecare incapere este salvata ca o scena diferita |
| - | * in camera (locatie) va exista mobilier si obiecte, dintre care si minim 3 indicii necesare pentru evadare | + | * in incapere va exista mobilier si obiecte, dintre care si minim 3 indicii necesare pentru evadare |
| - | * event: la un moment dat se intrerupe brussc curentul/lumina | + | * la trecerea dintr-o incapere in alta se schimba scena (dar trebuie sa se pastreze datele de joc) |
| * un personaj: | * un personaj: | ||
| * controlat cu mouse-ul (point&click) pe harta | * controlat cu mouse-ul (point&click) pe harta | ||
| * are un inventar | * are un inventar | ||
| - | * poate colectiona obiecte in inventar si le poate arunca pe jos inapoi | + | * poate colectiona obiecte in inventar la click dreapta si le poate arunca pe jos inapoi |
| * poate vedea/inspecta informatii extinse despre obiect la click pe obiectul din inventar (de ex continutul unei notite, foi, inscriptia de pe un inel, istoricul obiectului etc. | * poate vedea/inspecta informatii extinse despre obiect la click pe obiectul din inventar (de ex continutul unei notite, foi, inscriptia de pe un inel, istoricul obiectului etc. | ||
| * are viata care descreste in timp | * are viata care descreste in timp | ||
| - | * poate consuma alimente gasite in camera pentru a recupera parte din viata | + | * poate consuma alimente gasite in camera pentru a recupera parte din viata la click pe ele in inventar |
| - | * are o lanterna si cateva baterii: la click pe lanterna in inventar se aprinde lanterna si se afiseaza statusul bateriei curente, care se descarca in timp. Bateria poate fi schimbata prin click pe alta baterie in inventar. | + | |
| * UI: | * UI: | ||
| * inventar | * inventar | ||
| Line 30: | Line 29: | ||
| * in momentul rerularii se porneste de unde a fost salvat ultima data | * in momentul rerularii se porneste de unde a fost salvat ultima data | ||
| * healthabr | * healthabr | ||
| - | * status baterie | ||
| * obiectiv: | * obiectiv: | ||
| * evadarea din casa in care esti prizonier | * evadarea din casa in care esti prizonier | ||
| Line 37: | Line 35: | ||
| * pentru camera 2, unul dintre indicii trebuie sa fie in camera 1 | * pentru camera 2, unul dintre indicii trebuie sa fie in camera 1 | ||
| Bonus: | Bonus: | ||
| - | * efecte speciale, horror stuff, sunete etc, | + | * efecte speciale, horror stuff, lanterna, se intrerupe brusc curentul/lumina, sunete etc, |
| * mecanici speciale | * mecanici speciale | ||
| * mai multe camere in casa cu dificultate crescatoare | * mai multe camere in casa cu dificultate crescatoare | ||