Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pjv:laboratoare:2023:tema2 [2023/12/21 07:30]
alexandru.gradinaru
pjv:laboratoare:2023:tema2 [2023/12/21 10:14] (current)
alexandru.gradinaru
Line 10: Line 10:
   * mediul de joc (environment):​   * mediul de joc (environment):​
     * realizat din interiorul unei case (mansion)     * realizat din interiorul unei case (mansion)
-    * este construit din cel putin 2 scene interconectate+    * este construit din cel putin 2 scene/​incaperi ​interconectate
     * poate fi reprezentat doar prin interior + zidurile exterioare, fara acoperis     * poate fi reprezentat doar prin interior + zidurile exterioare, fara acoperis
-    * camera (video) poate fi statica, centrata pe camera (apartament/​locatie) +    * camera (video) poate fi statica, centrata pe incapere, cu o perspectiva izometrica 
-    * fiecare ​camera (locatie) ​este salvata ca o scena diferita +    * fiecare ​incapere ​este salvata ca o scena diferita 
-    * in camera (locatie) ​va exista mobilier si obiecte, dintre care si minim 3 indicii necesare pentru evadare+    * in incapere ​va exista mobilier si obiecte, dintre care si minim 3 indicii necesare pentru evadare 
 +    * la trecerea dintr-o incapere in alta se schimba scena (dar trebuie sa se pastreze datele de joc)
   * un personaj:   * un personaj:
     * controlat cu mouse-ul (point&​click) pe harta     * controlat cu mouse-ul (point&​click) pe harta
     * are un inventar     * are un inventar
-    * poate colectiona obiecte in inventar si le poate arunca pe jos inapoi+    * poate colectiona obiecte in inventar ​la click dreapta ​si le poate arunca pe jos inapoi
     * poate vedea/​inspecta informatii extinse despre obiect la click pe obiectul din inventar (de ex continutul unei notite, foi, inscriptia de pe un inel, istoricul obiectului etc.     * poate vedea/​inspecta informatii extinse despre obiect la click pe obiectul din inventar (de ex continutul unei notite, foi, inscriptia de pe un inel, istoricul obiectului etc.
     * are viata care descreste in timp     * are viata care descreste in timp
-    * poate consuma alimente gasite in camera pentru a recupera parte din viata +    * poate consuma alimente gasite in camera pentru a recupera parte din viata la click pe ele in inventar
-    * are o lanterna si cateva baterii: ​la click pe lanterna ​in inventar ​se aprinde lanterna si se afiseaza statusul bateriei curente, care se descarca in timp. Bateria poate fi schimbata prin click pe alta baterie in inventar.+
   * UI:   * UI:
     * inventar     * inventar
Line 29: Line 29:
     * in momentul rerularii se porneste de unde a fost salvat ultima data     * in momentul rerularii se porneste de unde a fost salvat ultima data
     * healthabr     * healthabr
-    * status baterie 
   * obiectiv: ​   * obiectiv: ​
     * evadarea din casa in care esti prizonier     * evadarea din casa in care esti prizonier
Line 35: Line 34:
     * pentru a scapa dintr-o camera trebuie sa folositi cel putin 3 indicii/​obiecte in inventar ​     * pentru a scapa dintr-o camera trebuie sa folositi cel putin 3 indicii/​obiecte in inventar ​
     * pentru camera 2, unul dintre indicii trebuie sa fie in camera 1     * pentru camera 2, unul dintre indicii trebuie sa fie in camera 1
-    * event: la un moment dat se intrerupe brussc curentul/​lumina 
 Bonus: Bonus:
-  * efecte speciale, horror stuff, sunete etc,+  * efecte speciale, horror stuff, lanterna, se intrerupe brusc curentul/​lumina, sunete etc,
   * mecanici speciale   * mecanici speciale
   * mai multe camere in casa cu dificultate crescatoare   * mai multe camere in casa cu dificultate crescatoare
pjv/laboratoare/2023/tema2.1703136624.txt.gz · Last modified: 2023/12/21 07:30 by alexandru.gradinaru
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0