This shows you the differences between two versions of the page.
|
pjv:laboratoare:2023:tema2 [2023/12/12 13:54] alexandru.gradinaru |
pjv:laboratoare:2023:tema2 [2023/12/21 10:14] (current) alexandru.gradinaru |
||
|---|---|---|---|
| Line 1: | Line 1: | ||
| - | ===== Tema 2: ===== | + | ===== Tema 2: IzoEscape Mansion Adventure ===== |
| ==== Cerinte ===== | ==== Cerinte ===== | ||
| Line 7: | Line 7: | ||
| **Punctaj: 3.5p** | **Punctaj: 3.5p** | ||
| - | Realizati un joc care sa contina: | + | Realizati un joc adventure izometric de tip escape room care sa contina: |
| - | + | * mediul de joc (environment): | |
| - | * | + | * realizat din interiorul unei case (mansion) |
| + | * este construit din cel putin 2 scene/incaperi interconectate | ||
| + | * poate fi reprezentat doar prin interior + zidurile exterioare, fara acoperis | ||
| + | * camera (video) poate fi statica, centrata pe incapere, cu o perspectiva izometrica | ||
| + | * fiecare incapere este salvata ca o scena diferita | ||
| + | * in incapere va exista mobilier si obiecte, dintre care si minim 3 indicii necesare pentru evadare | ||
| + | * la trecerea dintr-o incapere in alta se schimba scena (dar trebuie sa se pastreze datele de joc) | ||
| + | * un personaj: | ||
| + | * controlat cu mouse-ul (point&click) pe harta | ||
| + | * are un inventar | ||
| + | * poate colectiona obiecte in inventar la click dreapta si le poate arunca pe jos inapoi | ||
| + | * poate vedea/inspecta informatii extinse despre obiect la click pe obiectul din inventar (de ex continutul unei notite, foi, inscriptia de pe un inel, istoricul obiectului etc. | ||
| + | * are viata care descreste in timp | ||
| + | * poate consuma alimente gasite in camera pentru a recupera parte din viata la click pe ele in inventar | ||
| + | * UI: | ||
| + | * inventar | ||
| + | * detalii obiecte inventar | ||
| + | * jocul poate fi salvat prin apasarea unui buton de save | ||
| + | * in momentul rerularii se porneste de unde a fost salvat ultima data | ||
| + | * healthabr | ||
| + | * obiectiv: | ||
| + | * evadarea din casa in care esti prizonier | ||
| + | * personajul trebuie sa treaca prin minim 2 camere realizate prin scene diferite | ||
| + | * pentru a scapa dintr-o camera trebuie sa folositi cel putin 3 indicii/obiecte in inventar | ||
| + | * pentru camera 2, unul dintre indicii trebuie sa fie in camera 1 | ||
| Bonus: | Bonus: | ||
| - | * | + | * efecte speciale, horror stuff, lanterna, se intrerupe brusc curentul/lumina, sunete etc, |
| + | * mecanici speciale | ||
| + | * mai multe camere in casa cu dificultate crescatoare | ||
| + | * inamici cu lupte turn-based pe un grid | ||