Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pjv:laboratoare:2023:tema2 [2023/12/12 11:51]
alexandru.gradinaru created
pjv:laboratoare:2023:tema2 [2023/12/21 10:14] (current)
alexandru.gradinaru
Line 1: Line 1:
-===== Tema 2:  =====+===== Tema 2: IzoEscape Mansion Adventure ​=====
  
 ==== Cerinte ===== ==== Cerinte =====
  
-**Deadline prezentare: 19 ian 2023**+**Deadline prezentare: 19 ian 2024**
  
-**Punctaj: ​2.5p*+**Punctaj: ​3.5p**
- +
-Realizati un joc care sa contina: +
- +
-  ​+
  
 +Realizati un joc adventure izometric de tip escape room care sa contina:
 +  * mediul de joc (environment):​
 +    * realizat din interiorul unei case (mansion)
 +    * este construit din cel putin 2 scene/​incaperi interconectate
 +    * poate fi reprezentat doar prin interior + zidurile exterioare, fara acoperis
 +    * camera (video) poate fi statica, centrata pe incapere, cu o perspectiva izometrica
 +    * fiecare incapere este salvata ca o scena diferita
 +    * in incapere va exista mobilier si obiecte, dintre care si minim 3 indicii necesare pentru evadare
 +    * la trecerea dintr-o incapere in alta se schimba scena (dar trebuie sa se pastreze datele de joc)
 +  * un personaj:
 +    * controlat cu mouse-ul (point&​click) pe harta
 +    * are un inventar
 +    * poate colectiona obiecte in inventar la click dreapta si le poate arunca pe jos inapoi
 +    * poate vedea/​inspecta informatii extinse despre obiect la click pe obiectul din inventar (de ex continutul unei notite, foi, inscriptia de pe un inel, istoricul obiectului etc.
 +    * are viata care descreste in timp
 +    * poate consuma alimente gasite in camera pentru a recupera parte din viata la click pe ele in inventar
 +  * UI:
 +    * inventar
 +    * detalii obiecte inventar
 +    * jocul poate fi salvat prin apasarea unui buton de save
 +    * in momentul rerularii se porneste de unde a fost salvat ultima data
 +    * healthabr
 +  * obiectiv: ​
 +    * evadarea din casa in care esti prizonier
 +    * personajul trebuie sa treaca prin minim 2 camere realizate prin scene diferite
 +    * pentru a scapa dintr-o camera trebuie sa folositi cel putin 3 indicii/​obiecte in inventar ​
 +    * pentru camera 2, unul dintre indicii trebuie sa fie in camera 1
 Bonus: Bonus:
-  * +  * efecte speciale, horror stuff, lanterna, se intrerupe brusc curentul/​lumina,​ sunete etc, 
 +  * mecanici speciale 
 +  * mai multe camere in casa cu dificultate crescatoare 
 +  * inamici cu lupte turn-based pe un grid
  
  
pjv/laboratoare/2023/tema2.1702374680.txt.gz · Last modified: 2023/12/12 11:51 by alexandru.gradinaru
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0