This shows you the differences between two versions of the page.
pjv:laboratoare:2023:tema2 [2023/12/12 11:51] alexandru.gradinaru created |
pjv:laboratoare:2023:tema2 [2023/12/21 10:14] (current) alexandru.gradinaru |
||
---|---|---|---|
Line 1: | Line 1: | ||
- | ===== Tema 2: ===== | + | ===== Tema 2: IzoEscape Mansion Adventure ===== |
==== Cerinte ===== | ==== Cerinte ===== | ||
- | **Deadline prezentare: 19 ian 2023** | + | **Deadline prezentare: 19 ian 2024** |
- | **Punctaj: 2.5p** | + | **Punctaj: 3.5p** |
- | + | ||
- | Realizati un joc care sa contina: | + | |
- | + | ||
- | * | + | |
+ | Realizati un joc adventure izometric de tip escape room care sa contina: | ||
+ | * mediul de joc (environment): | ||
+ | * realizat din interiorul unei case (mansion) | ||
+ | * este construit din cel putin 2 scene/incaperi interconectate | ||
+ | * poate fi reprezentat doar prin interior + zidurile exterioare, fara acoperis | ||
+ | * camera (video) poate fi statica, centrata pe incapere, cu o perspectiva izometrica | ||
+ | * fiecare incapere este salvata ca o scena diferita | ||
+ | * in incapere va exista mobilier si obiecte, dintre care si minim 3 indicii necesare pentru evadare | ||
+ | * la trecerea dintr-o incapere in alta se schimba scena (dar trebuie sa se pastreze datele de joc) | ||
+ | * un personaj: | ||
+ | * controlat cu mouse-ul (point&click) pe harta | ||
+ | * are un inventar | ||
+ | * poate colectiona obiecte in inventar la click dreapta si le poate arunca pe jos inapoi | ||
+ | * poate vedea/inspecta informatii extinse despre obiect la click pe obiectul din inventar (de ex continutul unei notite, foi, inscriptia de pe un inel, istoricul obiectului etc. | ||
+ | * are viata care descreste in timp | ||
+ | * poate consuma alimente gasite in camera pentru a recupera parte din viata la click pe ele in inventar | ||
+ | * UI: | ||
+ | * inventar | ||
+ | * detalii obiecte inventar | ||
+ | * jocul poate fi salvat prin apasarea unui buton de save | ||
+ | * in momentul rerularii se porneste de unde a fost salvat ultima data | ||
+ | * healthabr | ||
+ | * obiectiv: | ||
+ | * evadarea din casa in care esti prizonier | ||
+ | * personajul trebuie sa treaca prin minim 2 camere realizate prin scene diferite | ||
+ | * pentru a scapa dintr-o camera trebuie sa folositi cel putin 3 indicii/obiecte in inventar | ||
+ | * pentru camera 2, unul dintre indicii trebuie sa fie in camera 1 | ||
Bonus: | Bonus: | ||
- | * | + | * efecte speciale, horror stuff, lanterna, se intrerupe brusc curentul/lumina, sunete etc, |
+ | * mecanici speciale | ||
+ | * mai multe camere in casa cu dificultate crescatoare | ||
+ | * inamici cu lupte turn-based pe un grid | ||