This shows you the differences between two versions of the page.
|
pjv:laboratoare:2023:13 [2024/01/08 11:59] alexandru.gradinaru |
pjv:laboratoare:2023:13 [2024/01/08 12:00] (current) alexandru.gradinaru |
||
|---|---|---|---|
| Line 3: | Line 3: | ||
| ==== Cerinte ===== | ==== Cerinte ===== | ||
| - | TBU | + | - Descarcati scena de start de aici: [[https://www.dropbox.com/s/8lo09g081ni0j2c/2DTilemapsStarter.zip?dl=0 | Download ZIP]] |
| + | - Creati o paleta de sprite-uri | ||
| + | - Adaugati un tilemap | ||
| + | - Desenati tilemap-ul folosind paleta definita, adaugand coliziune pe alocuri | ||
| + | - Desenati tilemap-ul cu diverse tipuri de brush, inclusiv cu cel definit custom (GemBrush) | ||
| + | |||
| + | Bonus: | ||
| + | - Adaugati un nou tilemap | ||
| + | - Definiti un RuleTile si reguli pentru JungleTile (aveti deja exemplu cu GrassPlatform) | ||
| + | - Creati un script pentru a genera random o suprafata de teren/obstacole cu coliziune folosind RuleTile | ||
| + | - Creati un script pentru a genera random elemente de mediu fara coliziune (le gasiti in EnvironmentProps; puteti folosi un output de Random sau direct un RandomTile) | ||
| + | - Creati un script pentru a genera random elemente de pickup (aveti un prefab ''CollectableGem'' la dispozitie pe care il puteti folosi intr-un PrefabTile) | ||
| ==== Documentatie video ===== | ==== Documentatie video ===== | ||
| - | TBU | + | |
| + | Inregistrare pe Teams | ||