This is an old revision of the document!


Sisteme de gestiune a datelor

Cerinte

Realizati o secventa de 3 scene in Unity cu urmatoarele functionalitati:

  • O scena cu un meniu principal din care sa se selecteze dificultatea jocului si un nume
  • Un buton de load game
  • O prima scena de joc cu un player
    • playerul este controlabil si poate ataca
    • playerul are viata si XP
    • exista 1 sau mai multi inamici in scena
      • inamicul are viata mai mare sau mai mica in functie de dificultatea selectata
      • eliminarea unui inamic de catre player duce la castigarea de XP
      • XP oferit de inamic este in functie de dificultatea selectata
  • Un portal catre un nou level de joc
    • personajul isi pastreaza informatiile de viata si XP
  • Un buton de save game

Documentatie video

Inregistrare pe Teams

Documentatie extinsa text

PlayerPrefs

PlayerPrefs.SetInt("score",5);
PlayerPrefs.SetFloat("volume",0.6f);
PlayerPrefs.SetString("username","John Doe");
PlayerPrefs.Save();
 
 
int score = PlayerPrefs.GetInt("score");
float volume = PlayerPrefs.GetFloat("volume");
string player = PlayerPrefs.GetString("username");
pjv/laboratoare/2023/10.1702293283.txt.gz ยท Last modified: 2023/12/11 13:14 by alexandru.gradinaru
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0