This shows you the differences between two versions of the page.
pjv:laboratoare:2023:09 [2023/12/04 10:33] alexandru.gradinaru [Documentatie video] |
pjv:laboratoare:2023:09 [2024/10/07 10:49] (current) alexandru.gradinaru |
||
---|---|---|---|
Line 1: | Line 1: | ||
- | ===== Agenti AI/navmesh ===== | + | ===== 9. Agenti AI/navmesh ===== |
==== Cerinte ===== | ==== Cerinte ===== | ||
- | TBU | + | Realizati o scena in unity in care sa existe urmatoarele elemente: |
+ | * Inamici care se misca pe harta: patruleaza intr-o zona definita de cel putin 3 waypoint-uri | ||
+ | * In momentul in care detecteaza player-ul (intr-o anumita raza de exemplu) se intorc cu fata catre player si il urmaresc | ||
+ | * Au viata (health) afisata deasupra | ||
+ | * Pot muri - cand mor ofera experienta personajului | ||
+ | * Personaj controlabil | ||
+ | * are 2 moduri de control. Schimbul intre cele doua moduri se poate face folosind o tasta, sau la anumite evenimente definite de voi | ||
+ | * Navigatie: o camera 3rd person isometric sau top-down (similar moba - dota, lol etc.) care sa permita miscarea personajului pe harta in mod automat catre pozitia selectata cu mouse-ul | ||
+ | * Combat mode: o camera 1st/3rd person | ||
+ | * poate trage/da damage inamicilor | ||