This shows you the differences between two versions of the page.
pjv:laboratoare:2023:08 [2023/11/27 16:47] alexandru.gradinaru |
pjv:laboratoare:2023:08 [2024/10/07 10:49] (current) alexandru.gradinaru |
||
---|---|---|---|
Line 1: | Line 1: | ||
- | ===== UI basics ===== | + | ===== 8. UI basics ===== |
==== Cerinte ===== | ==== Cerinte ===== | ||
- | TBU | + | Realizati o scena in Unity in care: |
+ | * exista un personaj controlabil FPS | ||
+ | * personajul are o arma in mana | ||
+ | * in centrul ecranului este un crosshair | ||
+ | * la click, arma personajului este usor animata | ||
+ | * arma are un numar de gloante afisat pe ecran | ||
+ | * personajul are un healthbar grafic afisat legat direct cu valoarea de health a personajului | ||
+ | * exista un minimap cu buline rosii pentru inamici (de ex tower) si bulina albastra pentru player | ||
+ | * un inmaic (de ex tower) cu healthbar afisat deasupra acestuia | ||
Line 12: | Line 20: | ||
==== Documentatie extinsa text ===== | ==== Documentatie extinsa text ===== | ||
+ | |||
+ | |||
+ | ==== Afisare de variabile text pe UI ==== | ||
+ | |||
+ | <code c#> | ||
+ | /* Text Legacy */ | ||
+ | |||
+ | using UnityEngine.UI; | ||
+ | |||
+ | public float score = 0; | ||
+ | public Text scoreText; | ||
+ | |||
+ | scoreText.text = score.ToString(); | ||
+ | |||
+ | |||
+ | /* TextMeshPro */ | ||
+ | |||
+ | using TMPro; | ||
+ | |||
+ | public float score = 0; | ||
+ | public TMP_Text scoreText; | ||
+ | |||
+ | scoreText.text = score.ToString(); | ||
+ | |||
+ | </code> | ||
+ | |||
==== Elemente de GUI ==== | ==== Elemente de GUI ==== |