This shows you the differences between two versions of the page.
|
pjv:laboratoare:2023:07 [2023/11/20 15:53] alexandru.gradinaru [Documentatie extinsa text] |
pjv:laboratoare:2023:07 [2024/10/07 10:49] (current) alexandru.gradinaru |
||
|---|---|---|---|
| Line 1: | Line 1: | ||
| - | ===== Mecanici uzuale ===== | + | ===== 7. Mecanici uzuale ===== |
| ==== Cerinte ===== | ==== Cerinte ===== | ||
| - | TBU | + | Realizati o scena in Unity in care sa includeti urmatoarele elemente: |
| + | * Un player (poate fi FPS pentru simplitate) | ||
| + | * controlabil de la tastatura si mouse | ||
| + | * are o arma in mana | ||
| + | * la click stanga pe mouse poate trage cu arma (implementat folosind un raycast) | ||
| + | * damage: 5 | ||
| + | * arma este usor animata in momentul tragerii | ||
| + | * are viata: 50 | ||
| + | * Un turn de paza: | ||
| + | * radius turn 5 (afisat in editor) | ||
| + | * damage per proiectil 20 | ||
| + | * are viata: 100 | ||
| + | * fire rate: 1 proiectil la fiecare 5s | ||
| + | * in momentul in care player-ul intra in raza, acesta se roteste cu fata spre el si incepe sa traga proiectile (bombe) intantiate | ||