Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pjv:laboratoare:2023:04 [2023/10/30 16:57]
alexandru.gradinaru
pjv:laboratoare:2023:04 [2024/10/07 10:48] (current)
alexandru.gradinaru
Line 1: Line 1:
-===== Sisteme de animatie =====+===== 4. Sisteme de animatie =====
  
 ==== Cerinte ===== ==== Cerinte =====
Line 5: Line 5:
 Sa se realizeze un sistem de interfata grafica pentru urmatoarele evenimente: Sa se realizeze un sistem de interfata grafica pentru urmatoarele evenimente:
   - o animatie de loading la pornirea scenei/la schimbarea scenei, care sa dureze cel putin 1s   - o animatie de loading la pornirea scenei/la schimbarea scenei, care sa dureze cel putin 1s
-  - o animatie de combo, atunci cand o valoare de prag este depasita+  - o animatie de MultiKill/​Achievement, atunci cand o valoare de prag este depasita ​se afiseaza Starea 1 (animatia 1), iar atunci cand este depasita valoarea de prag 10, se intra in Starea 2 (animatia 2). Pentru gestiunea starilor se va folosi Animator Controller, iar pentru setarea valorilor de prag se va folosi un script C#.
  
  
-Animatiile trebuie sa fie gestionate din acelasi animator (Animator Controller) si trebuie sa fie realizate prin metode diferite de animatie 2D.+Cele 2 animatii ​trebuie sa fie realizate prin metode diferite de animatie 2D.
  
  
pjv/laboratoare/2023/04.1698677850.txt.gz ยท Last modified: 2023/10/30 16:57 by alexandru.gradinaru
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0