This shows you the differences between two versions of the page.
|
pjv:laboratoare:2023:04 [2023/10/23 09:58] alexandru.gradinaru [Crearea de animatii pentru obiecte 3D] |
pjv:laboratoare:2023:04 [2024/10/07 10:48] (current) alexandru.gradinaru |
||
|---|---|---|---|
| Line 1: | Line 1: | ||
| - | ===== Sisteme de animatie ===== | + | ===== 4. Sisteme de animatie ===== |
| ==== Cerinte ===== | ==== Cerinte ===== | ||
| - | TBU | + | Sa se realizeze un sistem de interfata grafica pentru urmatoarele evenimente: |
| + | - o animatie de loading la pornirea scenei/la schimbarea scenei, care sa dureze cel putin 1s | ||
| + | - o animatie de MultiKill/Achievement, atunci cand o valoare de prag 5 este depasita se afiseaza Starea 1 (animatia 1), iar atunci cand este depasita valoarea de prag 10, se intra in Starea 2 (animatia 2). Pentru gestiunea starilor se va folosi Animator Controller, iar pentru setarea valorilor de prag se va folosi un script C#. | ||
| + | |||
| + | |||
| + | Cele 2 animatii trebuie sa fie realizate prin metode diferite de animatie 2D. | ||