Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pjv:laboratoare:2023:04 [2023/10/23 09:58]
alexandru.gradinaru [Crearea de animatii pentru obiecte 3D]
pjv:laboratoare:2023:04 [2024/10/07 10:48] (current)
alexandru.gradinaru
Line 1: Line 1:
-===== Sisteme de animatie =====+===== 4. Sisteme de animatie =====
  
 ==== Cerinte ===== ==== Cerinte =====
  
-TBU+Sa se realizeze un sistem de interfata grafica pentru urmatoarele evenimente:​ 
 +  - o animatie de loading la pornirea scenei/la schimbarea scenei, care sa dureze cel putin 1s 
 +  - o animatie de MultiKill/​Achievement,​ atunci cand o valoare de prag 5 este depasita se afiseaza Starea 1 (animatia 1), iar atunci cand este depasita valoarea de prag 10, se intra in Starea 2 (animatia 2). Pentru gestiunea starilor se va folosi Animator Controller, iar pentru setarea valorilor de prag se va folosi un script C#. 
 + 
 + 
 +Cele 2 animatii trebuie sa fie realizate prin metode diferite de animatie 2D.
  
  
pjv/laboratoare/2023/04.1698044314.txt.gz · Last modified: 2023/10/23 09:58 by alexandru.gradinaru
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0