This shows you the differences between two versions of the page.
pjv:laboratoare:2023:04 [2023/10/23 09:57] alexandru.gradinaru |
pjv:laboratoare:2023:04 [2024/10/07 10:48] (current) alexandru.gradinaru |
||
---|---|---|---|
Line 1: | Line 1: | ||
- | ===== Sisteme de animatie ===== | + | ===== 4. Sisteme de animatie ===== |
==== Cerinte ===== | ==== Cerinte ===== | ||
- | TBU | + | Sa se realizeze un sistem de interfata grafica pentru urmatoarele evenimente: |
+ | - o animatie de loading la pornirea scenei/la schimbarea scenei, care sa dureze cel putin 1s | ||
+ | - o animatie de MultiKill/Achievement, atunci cand o valoare de prag 5 este depasita se afiseaza Starea 1 (animatia 1), iar atunci cand este depasita valoarea de prag 10, se intra in Starea 2 (animatia 2). Pentru gestiunea starilor se va folosi Animator Controller, iar pentru setarea valorilor de prag se va folosi un script C#. | ||
+ | |||
+ | |||
+ | Cele 2 animatii trebuie sa fie realizate prin metode diferite de animatie 2D. | ||
Line 110: | Line 115: | ||
Crearea animatiilor se poate face folosind utilitarul de animatie (Window > Animation), similar ca in spatiul 2D. | Crearea animatiilor se poate face folosind utilitarul de animatie (Window > Animation), similar ca in spatiul 2D. | ||
+ | |||
+ | Daca este vorba de personaje, de regula animatiile se importa impreuna cu modelul 3D, folosind un sistem de scheletizare. | ||