This is an old revision of the document!
Animatii si interactiuni
Cerinte
Puteti porni de la scenele create in Lab 1
Realizati o scena de joc similara cu un joc de Duck Hunt 3D
Mediul:
un teren simplu si ceva vegetatie
Playerul:
este reprezentat de o camera statica in scena
are posiblitatea de a trage inspre inamici in 2 moduri:
left click: lanseaza un proiectil fizic care mere inspre directia une a fost apasat click (cu anumite reguli: fie are o durata de viata, fie pana a nimerit ceva, fie adaugati o forta combinata cu reguli de distrugere etc.)
right click: damage instant - se realizeaza cu un raycast dinspre camera spre inamic si atinge instant locul in care a fost apasat click
Inamicii:
exista inamici 3D animati care se deplaseaza inspre camera incotinuu
inamicii se instantiaza (spawneaza) incontinuu (puteti pune anumite reguli - de ex sa fie max 5 in scena la un moment dat) intr-o zona din scena care sa fie vizibila de catre camera)
inamicii au comportament fizic (coloziuni, sunt afectati de gravitatie etc.)
inamicii au 2 animatii posibile: run si hit (alergat, si o animatie pentru cand au fost doborati/atinsi)
inamicii sunt distrusi in momentul in care i-a nimerit playerul (cu o animatie scurta, apoi dispar din scena)
inamicii se misca incontinuu spre player (camera)
-
In momentul in care au fost doborati 5 inamici, apare in mijlocul ecranului o imagine 2D animata
In momentul in care au fost doborati 10 inamici, apare in mijlocul ecranului o alta imagine 2D animata print-o metoda diferita fata de cea afisata la 5 inamici doborati
Documentatie video
Documentatie extinsa text
Sumar documentatie