This is an old revision of the document!


Animatii si interactiuni

Cerinte

Puteti porni de la scenele create in Lab 1

Realizati o scena de joc similara cu un joc de Duck Hunt 3D

  1. Mediul:
    1. un teren simplu si ceva vegetatie
  2. Playerul:
    1. este reprezentat de o camera statica in scena
    2. are posiblitatea de a trage inspre inamici in 2 moduri:
      1. left click: lanseaza un proiectil fizic care mere inspre directia une a fost apasat click (cu anumite reguli: fie are o durata de viata, fie pana a nimerit ceva, fie adaugati o forta combinata cu reguli de distrugere etc.)
      2. right click: damage instant - se realizeaza cu un raycast dinspre camera spre inamic si atinge instant locul in care a fost apasat click
  3. Inamicii:
    1. exista inamici 3D animati care se deplaseaza inspre camera incotinuu
    2. inamicii se instantiaza (spawneaza) incontinuu (puteti pune anumite reguli - de ex sa fie max 5 in scena la un moment dat) intr-o zona din scena care sa fie vizibila de catre camera)
    3. inamicii au comportament fizic (coloziuni, sunt afectati de gravitatie etc.)
    4. inamicii au 2 animatii posibile: run si hit (alergat, si o animatie pentru cand au fost doborati/atinsi)
    5. inamicii sunt distrusi in momentul in care i-a nimerit playerul (cu o animatie scurta, apoi dispar din scena)
    6. inamicii se misca incontinuu spre player (camera)
  4. GUI:
    1. In momentul in care au fost doborati 5 inamici, apare in mijlocul ecranului o imagine 2D animata
    2. In momentul in care au fost doborati 10 inamici, apare in mijlocul ecranului o alta imagine 2D animata print-o metoda diferita fata de cea afisata la 5 inamici doborati

Documentatie video


Documentatie extinsa text


Sumar documentatie

pjv/laboratoare/2022/02.1666169941.txt.gz ยท Last modified: 2022/10/19 11:59 by alexandru.gradinaru
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0