Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pjv:laboratoare:2022:02 [2022/10/19 12:20]
alexandru.gradinaru [Wait for animation]
pjv:laboratoare:2022:02 [2022/11/09 11:41] (current)
alexandru.gradinaru
Line 1: Line 1:
-===== Animatii si interactiuni ​=====+===== Programarea animatiilor ​=====
  
 ==== Cerinte ===== ==== Cerinte =====
  
 <note important>​Puteti porni de la scenele create in Lab 1</​note>​ <note important>​Puteti porni de la scenele create in Lab 1</​note>​
 +
 +<note tip>​Resurse folosite:
 +  * [[https://​assetstore.unity.com/​packages/​3d/​environments/​fantasy/​fantasy-forest-environment-free-demo-35361|Fantasy Forest Environment - Free Demo]]
 +</​note>​
  
 Realizati o scena de joc similara cu un joc de Duck Hunt 3D Realizati o scena de joc similara cu un joc de Duck Hunt 3D
Line 10: Line 14:
     - un teren simplu si ceva vegetatie     - un teren simplu si ceva vegetatie
   - Playerul:   - Playerul:
-    - este reprezentat de o camera statica in scena+    - este reprezentat de o camera statica in scena (e suficient sa aveti doar camera, nu exista miscare din partea jucatorului)
     - are posiblitatea de a trage inspre inamici in 2 moduri:     - are posiblitatea de a trage inspre inamici in 2 moduri:
       - left click: lanseaza un proiectil fizic care mere inspre directia une a fost apasat click (cu anumite reguli: fie are o durata de viata, fie pana a nimerit ceva, fie adaugati o forta combinata cu reguli de distrugere etc.)       - left click: lanseaza un proiectil fizic care mere inspre directia une a fost apasat click (cu anumite reguli: fie are o durata de viata, fie pana a nimerit ceva, fie adaugati o forta combinata cu reguli de distrugere etc.)
Line 267: Line 271:
  
 <code c#> <code c#>
 +
 +
 +
 +
 RaycastHit hit; RaycastHit hit;
  
Line 283: Line 291:
   }   }
 } }
 +
 </​code>​ </​code>​
  
 +In mod specific, pentru a prelua punctul in care s-a facut click cu mouse-ul, exista metode Unity dedicate
 +<code c#>
 +
 +
 +if(Input.GetMouseButtonDown(0)) //la apasarea click stanga
 +{
 +  Ray mouseClickRay = camera.ScreenPointToRay(Input.mousePosition);​ //creaza o raza printr-un punct de pe ecran
 +  RaycastHit hit;
 +  ​
 +  if(Physics.Raycast(mouseClickRay,​ out hit))
 +  {
 +    //
 +  }
 +
 +}
 +</​code>​
 Asa cum se observa si in exemplul de mai sus, Racycast-urile se pot folosi in multe moduri. Cateva exemple: Asa cum se observa si in exemplul de mai sus, Racycast-urile se pot folosi in multe moduri. Cateva exemple:
   * aplicarea unei coliziuni   * aplicarea unei coliziuni
pjv/laboratoare/2022/02.1666171254.txt.gz ยท Last modified: 2022/10/19 12:20 by alexandru.gradinaru
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0