This shows you the differences between two versions of the page.
pjv:laboratoare:2020:02 [2021/10/27 20:04] alexandru.gradinaru |
pjv:laboratoare:2020:02 [2021/11/10 20:16] (current) alexandru.gradinaru |
||
---|---|---|---|
Line 349: | Line 349: | ||
- Un fundal animat in scena (o imagine, sau obiecte) | - Un fundal animat in scena (o imagine, sau obiecte) | ||
- Minim doua tipuri de inamici animati (prin orice tehnica prezentata) | - Minim doua tipuri de inamici animati (prin orice tehnica prezentata) | ||
- | - trag cu proiectile in jucator: la atingerea jucatorului iau damage | + | - trag cu proiectile aleator/in jucator: la atingerea jucatorului iau damage |
- animat in mai multe stari (minim 3: miscare, atac, distrugere) | - animat in mai multe stari (minim 3: miscare, atac, distrugere) | ||
- la coliziune cu jucatorul se distrug | - la coliziune cu jucatorul se distrug | ||
Line 358: | Line 358: | ||
- Animat in mai multe stari (minim 3: mers, sarit, damage) | - Animat in mai multe stari (minim 3: mers, sarit, damage) | ||
- Health (viata jucatorului): se decrementeaza in momentul in care este atins de proiectile inamice | - Health (viata jucatorului): se decrementeaza in momentul in care este atins de proiectile inamice | ||
- | - Score (scorul jucatorului): se incrementeaza in momentul in care atinge inamicii | + | - Score (scorul jucatorului): se incrementeaza in momentul in care atinge inamicii sau [bonus] trece prin obiecte colectabile |
<note tip>Descarcati scena de start de aici, cu personaj deja configurat si cu rule-tile-uri: [[https://www.dropbox.com/s/8lo09g081ni0j2c/2DTilemapsStarter.zip?dl=0 | Download ZIP]]</note> | <note tip>Descarcati scena de start de aici, cu personaj deja configurat si cu rule-tile-uri: [[https://www.dropbox.com/s/8lo09g081ni0j2c/2DTilemapsStarter.zip?dl=0 | Download ZIP]]</note> |