Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pjv:laboratoare:06 [2018/12/12 12:22]
alexandru.gradinaru [Animatia personajelor]
pjv:laboratoare:06 [2019/10/02 12:59] (current)
alexandru.gradinaru [Cerinte]
Line 5: Line 5:
 === NavMesh === === NavMesh ===
  
-Pentru navigarea ​personajelor ​automata pana la un punct pe harta, indiferent ca e vorba de un personaj controlat sau un agent inteligent, avem nevoie in primul rand de generarea unor zone in care acestea sa se poata misca. Aceste zone poarta numele de Navigation Mesh sau NavMesh, prescurtat. In Unity se pot genera automat acest NavMesh folosind utilitarul de Navigation Bake: Window > AI > Navigation > Bake.+Pentru navigarea automata ​a personajelor ​pana la un punct pe harta, indiferent ca e vorba de un personaj controlat sau un agent inteligent, avem nevoie in primul rand de generarea unor zone in care acestea sa se poata misca. Aceste zone poarta numele de Navigation Mesh sau NavMesh, prescurtat. In Unity se pot genera automat acest NavMesh folosind utilitarul de Navigation Bake: Window > AI > Navigation > Bake.
  
 {{ :​pjv:​laboratoare:​bakenavmesh.png?​direct&​300 |}} {{ :​pjv:​laboratoare:​bakenavmesh.png?​direct&​300 |}}
Line 119: Line 119:
  
 {{ :​pjv:​laboratoare:​mecanimblendtreestatediagramcombined.png?​direct&​600 |}} {{ :​pjv:​laboratoare:​mecanimblendtreestatediagramcombined.png?​direct&​600 |}}
- 
-<​hidden>​ 
-- animatii cu blend tree 
- 
- 
-</​hidden>​ 
  
 ==== Interactiunea cu obiectele ==== ==== Interactiunea cu obiectele ====
Line 311: Line 305:
 ==== Cerinte ==== ==== Cerinte ====
  
-Realizarea unui joc 3D RPG+Realizarea unui joc 3D Top-Down
  
   - Configurati scena pentru rulare 3D   - Configurati scena pentru rulare 3D
-  - Adaugati in scena un caracter ​TPS animat (puteti lua resurse din asset store sau alte locuri: [[pjv:​resurse|]]) astfel incat: +  - Adaugati in scena un caracter animat (puteti lua resurse din asset store sau alte locuri: [[pjv:​resurse|]]) astfel incat: 
-      - camera urmareste caracterul ​3rd person+      - camera urmareste caracterul ​de sus
       - se va deplasa prin click mouse-ul la o locatie pe harta;       - se va deplasa prin click mouse-ul la o locatie pe harta;
       - poate lua obiecte in inventar       - poate lua obiecte in inventar
       - poate arunca obiecte din inventar ​       - poate arunca obiecte din inventar ​
   - Adaugati mai multe tipuri de obiecte interactionabile in scena   - Adaugati mai multe tipuri de obiecte interactionabile in scena
pjv/laboratoare/06.1544610148.txt.gz · Last modified: 2018/12/12 12:22 by alexandru.gradinaru
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0