This shows you the differences between two versions of the page.
pjv:laboratoare:05 [2018/11/14 18:51] alexandru.gradinaru |
pjv:laboratoare:05 [2018/11/14 19:34] (current) alexandru.gradinaru |
||
---|---|---|---|
Line 91: | Line 91: | ||
</code> | </code> | ||
Daca inputul nu este normalizat, caracterul se va misca cu o viteza mai mare atunci cand se misca in fi | Daca inputul nu este normalizat, caracterul se va misca cu o viteza mai mare atunci cand se misca in fi | ||
+ | |||
+ | |||
+ | === Rotatia camerei === | ||
+ | |||
+ | Pentru rotatia camerei exista mai multe variante, dar una dintre cele mai indiacate este sa retineti intotdeauna rotatia actuala a camerei, pentru a evita probleme legate de rotatii multiple compuse. | ||
+ | |||
+ | O varianta simpla: | ||
+ | <code> | ||
+ | private float yaw = 0.0f; | ||
+ | private float pitch = 0.0f; | ||
+ | |||
+ | void Update () { | ||
+ | yaw += speedH * Input.GetAxis("Mouse X"); | ||
+ | pitch -= speedV * Input.GetAxis("Mouse Y"); | ||
+ | |||
+ | transform.eulerAngles = new Vector3(pitch, yaw, 0.0f); | ||
+ | } | ||
+ | </code> | ||
==== Raycasting ==== | ==== Raycasting ==== | ||
Line 148: | Line 166: | ||
Pentru reprezentarea healthbar-ului sau a altor elemente de tip bara, se poate folosi un element de UI (gameobject) de tip Slider, asa cum este reprezentat in imaginea de mai sus. | Pentru reprezentarea healthbar-ului sau a altor elemente de tip bara, se poate folosi un element de UI (gameobject) de tip Slider, asa cum este reprezentat in imaginea de mai sus. | ||
+ | |||
+ | <code> | ||
+ | GetComponent.<Slider>().value = myHealth; | ||
+ | </code> | ||
=== Minimap === | === Minimap === |