Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pjv:laboratoare:05 [2018/11/14 18:51]
alexandru.gradinaru
pjv:laboratoare:05 [2018/11/14 19:34] (current)
alexandru.gradinaru
Line 91: Line 91:
 </​code>​ </​code>​
 Daca inputul nu este normalizat, caracterul se va misca cu o viteza mai mare atunci cand se misca in fi Daca inputul nu este normalizat, caracterul se va misca cu o viteza mai mare atunci cand se misca in fi
 +
 +
 +=== Rotatia camerei ===
 +
 +Pentru rotatia camerei exista mai multe variante, dar una dintre cele mai indiacate este sa retineti intotdeauna rotatia actuala a camerei, pentru a evita probleme legate de rotatii multiple compuse.
 +
 +O varianta simpla:
 +<​code>​
 +    private float yaw = 0.0f;
 +    private float pitch = 0.0f;
 +
 +    void Update () {
 +        yaw += speedH * Input.GetAxis("​Mouse X");
 +        pitch -= speedV * Input.GetAxis("​Mouse Y");
 +
 +        transform.eulerAngles = new Vector3(pitch,​ yaw, 0.0f);
 +    }
 +</​code>​
  
 ==== Raycasting ==== ==== Raycasting ====
Line 148: Line 166:
  
 Pentru reprezentarea healthbar-ului sau a altor elemente de tip bara, se poate folosi un element de UI (gameobject) de tip Slider, asa cum este reprezentat in imaginea de mai sus. Pentru reprezentarea healthbar-ului sau a altor elemente de tip bara, se poate folosi un element de UI (gameobject) de tip Slider, asa cum este reprezentat in imaginea de mai sus.
 +
 +<​code>​
 +GetComponent.<​Slider>​().value = myHealth;
 +</​code>​
  
 === Minimap === === Minimap ===
pjv/laboratoare/05.1542214266.txt.gz ยท Last modified: 2018/11/14 18:51 by alexandru.gradinaru
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0