This shows you the differences between two versions of the page.
|
pjv:laboratoare:03 [2018/10/24 19:08] alexandru.gradinaru |
pjv:laboratoare:03 [2019/10/16 16:43] (current) alexandru.gradinaru |
||
|---|---|---|---|
| Line 177: | Line 177: | ||
| // "_Cube" is the reflection cubemap. | // "_Cube" is the reflection cubemap. | ||
| </code> | </code> | ||
| + | |||
| + | Pentru a functiona corect, textura pe care o folositi trebuie sa fie setata pe ''Repeat'' | ||
| + | {{ :pjv:laboratoare:2018-10-24_2_li.jpg?direct&300 |}} | ||
| === Animatii proiectile / tragere === | === Animatii proiectile / tragere === | ||
| Line 231: | Line 234: | ||
| - animat in mai multe stari (minim 3) | - animat in mai multe stari (minim 3) | ||
| - are un scor care creste la distrugerea inamicilor | - are un scor care creste la distrugerea inamicilor | ||
| - | - Adaugati trei tipuri de inamici animati in trei tehnici diferite | + | - Adaugati minim doua tipuri de inamici animati prin tehnici diferite |
| - la coliziune cu proiectilul jucatorului se distrug | - la coliziune cu proiectilul jucatorului se distrug | ||
| - la coliziune cu jucatorul se distrug | - la coliziune cu jucatorul se distrug | ||
| - sunt generati dinamic, la pozitii aleatoare si se deplaseaza incontinuu | - sunt generati dinamic, la pozitii aleatoare si se deplaseaza incontinuu | ||