This shows you the differences between two versions of the page.
|
pjv:laboratoare:02 [2019/10/02 12:59] alexandru.gradinaru |
pjv:laboratoare:02 [2019/10/16 15:50] (current) alexandru.gradinaru |
||
|---|---|---|---|
| Line 27: | Line 27: | ||
| <code> | <code> | ||
| newobj = Instantiate(objTemplate) as ObjType; | newobj = Instantiate(objTemplate) as ObjType; | ||
| + | |||
| + | //from pregab - prefab must be in Resources folder | ||
| + | newobj1 = Instantiate(Resources.Load("enemy")); | ||
| + | |||
| + | // Instantiate the projectile at the position and rotation of this transform | ||
| + | Rigidbody projectile; | ||
| + | Rigidbody clone; | ||
| + | clone = Instantiate(projectile, transform.position, transform.rotation); | ||
| enemyOrc = Instantiate(Orc) as Enemy; | enemyOrc = Instantiate(Orc) as Enemy; | ||
| Line 131: | Line 139: | ||
| - Realizati un game controller in care sa scriptati urmatoarele | - Realizati un game controller in care sa scriptati urmatoarele | ||
| - instantierea dinamica a unui grid de 4x4 elemente (primul este deja instantiat) | - instantierea dinamica a unui grid de 4x4 elemente (primul este deja instantiat) | ||
| - | - pozitionarea random a tipurilor de elemente (in scena trebuie sa fie perechi de elemente - deci vor fi 4 perechi pozitionate random la fiecare rulare) | + | - pozitionarea random a tipurilor de elemente (in scena trebuie sa fie perechi de elemente - deci vor fi 8 perechi pozitionate random la fiecare rulare) |
| - schimbarea dinamica a imaginii in functie de tip pentru fiecare element din scena | - schimbarea dinamica a imaginii in functie de tip pentru fiecare element din scena | ||
| - mentinerea elementelor selectate curent (se selecteaza o data maxim 1 pereche) | - mentinerea elementelor selectate curent (se selecteaza o data maxim 1 pereche) | ||