Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pjv:laboratoare:02 [2018/10/17 19:12]
alexandru.gradinaru
pjv:laboratoare:02 [2019/10/16 15:50] (current)
alexandru.gradinaru
Line 1: Line 1:
- ​===== ​Elemente de programare a jocurilor ​2D =====+ ​===== ​Introducere in 2D =====
  
  
Line 27: Line 27:
 <​code>​ <​code>​
 newobj = Instantiate(objTemplate) as ObjType; newobj = Instantiate(objTemplate) as ObjType;
 +
 +//from pregab - prefab must be in Resources folder
 +newobj1 = Instantiate(Resources.Load("​enemy"​));​
 +
 +// Instantiate the projectile at the position and rotation of this transform
 +Rigidbody projectile;
 +Rigidbody clone;
 +clone = Instantiate(projectile,​ transform.position,​ transform.rotation);​
  
 enemyOrc = Instantiate(Orc) as Enemy; enemyOrc = Instantiate(Orc) as Enemy;
Line 79: Line 87:
 <​code>​ <​code>​
  ​childObject=parentObject.GetChild("​child_name"​);​  ​childObject=parentObject.GetChild("​child_name"​);​
 +
 + //​setarea unei componente a elementului copil
 + ​parentObject.GetChild("​child_name"​).GetComponent<​SpriteRenderer>​().sprite = image; ​
 </​code>​ </​code>​
  
Line 112: Line 123:
 </​code>​ </​code>​
  
-<note important>​Atentie! Aceasta functie este activa doar in cazul in care utilizatorul apasa cu mousul ​peste un elemente de UI sau un Collider</​note> ​+<note important>​Atentie! Aceasta functie este activa doar in cazul in care utilizatorul apasa cu mouseul ​peste un elemente de UI sau un Collider</​note> ​
  
 === Cerinte === === Cerinte ===
  
-Realizarea unui joc 2D de momorare+Realizarea unui joc 2D de memorare
  
  
Line 128: Line 139:
   - Realizati un game controller in care sa scriptati urmatoarele   - Realizati un game controller in care sa scriptati urmatoarele
     - instantierea dinamica a unui grid de 4x4 elemente (primul este deja instantiat)     - instantierea dinamica a unui grid de 4x4 elemente (primul este deja instantiat)
-    - pozitionarea random a tipurilor de elemente (in scena trebuie sa fie perechi de elemente - deci vor fi perechi pozitionate random la fiecare rulare) +    - pozitionarea random a tipurilor de elemente (in scena trebuie sa fie perechi de elemente - deci vor fi perechi pozitionate random la fiecare rulare) 
-    - schmimbarea ​dinamica a imaginii in functie de tip pentru fiecare element din scena+    - schimbarea ​dinamica a imaginii in functie de tip pentru fiecare element din scena
     - mentinerea elementelor selectate curent (se selecteaza o data maxim 1 pereche)     - mentinerea elementelor selectate curent (se selecteaza o data maxim 1 pereche)
     - rularea asincrona a verificarii daca perechea a fost selectata sau nu corect     - rularea asincrona a verificarii daca perechea a fost selectata sau nu corect
pjv/laboratoare/02.1539792725.txt.gz · Last modified: 2018/10/17 19:12 by alexandru.gradinaru
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0