Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pjv:laboratoare:02 [2018/10/17 16:11]
alexandru.gradinaru
pjv:laboratoare:02 [2019/10/16 15:50] (current)
alexandru.gradinaru
Line 1: Line 1:
-===== Elemente de programare a jocurilor ​2D =====+ ===== Introducere in 2D =====
  
  
Line 27: Line 27:
 <​code>​ <​code>​
 newobj = Instantiate(objTemplate) as ObjType; newobj = Instantiate(objTemplate) as ObjType;
 +
 +//from pregab - prefab must be in Resources folder
 +newobj1 = Instantiate(Resources.Load("​enemy"​));​
 +
 +// Instantiate the projectile at the position and rotation of this transform
 +Rigidbody projectile;
 +Rigidbody clone;
 +clone = Instantiate(projectile,​ transform.position,​ transform.rotation);​
  
 enemyOrc = Instantiate(Orc) as Enemy; enemyOrc = Instantiate(Orc) as Enemy;
Line 43: Line 51:
  
 transform.Rotate(Vector3.up * Time.deltaTime,​ Space.World);​ transform.Rotate(Vector3.up * Time.deltaTime,​ Space.World);​
 +</​code>​
 +
 +=== Random ===
 +
 +Pentru a genera valori random puteti folosi clasa Random
 +
 +<​code>​
 +
 +Random.Range(-10.0f,​ 10.0f)
 +Random.Range(0,​ 8);
 +
 </​code>​ </​code>​
  
Line 63: Line 82:
 myObject.GetComponent<​Text>​().text = '​123'​ //setarea unui text myObject.GetComponent<​Text>​().text = '​123'​ //setarea unui text
  
 +</​code>​
 +
 +De asemenea se pot accesa elemente copil sau parinte
 +<​code>​
 + ​childObject=parentObject.GetChild("​child_name"​);​
 +
 + //​setarea unei componente a elementului copil
 + ​parentObject.GetChild("​child_name"​).GetComponent<​SpriteRenderer>​().sprite = image; ​
 </​code>​ </​code>​
  
Line 91: Line 118:
 void OnMouseDown() void OnMouseDown()
 {        ​ {        ​
-      ​this.SetActive(false);​+      ​gameObject.SetActive(false);​
 } }
     ​     ​
 </​code>​ </​code>​
  
-Atentie! Aceasta functie este activa doar in cazul in care utilizatorul apasa cu mousul ​peste un elemente de UI sau un Collider+<note important>​Atentie! Aceasta functie este activa doar in cazul in care utilizatorul apasa cu mouseul ​peste un elemente de UI sau un Collider</​note> ​
-    ​+
  
 === Cerinte === === Cerinte ===
  
-Realizarea unui joc 3D de momorare+Realizarea unui joc 2D de memorare
  
  
Line 110: Line 136:
     - unul care sa reprezinte elementul afisat     - unul care sa reprezinte elementul afisat
   - Scriptati elementul afisat astfel incat la click sa se ascunda si sa se afiseze cel ascuns   - Scriptati elementul afisat astfel incat la click sa se ascunda si sa se afiseze cel ascuns
-  - Realizati un game controller ​astfel incat sa mentineti ​sa afisati un scor. Scorul creste atunci cand descoperiti doua elemente identice.+  ​- Colectati inca 3 imagini pentru elementele afisate 
 +  ​- Realizati un game controller ​in care sa scriptati urmatoarele 
 +    - instantierea dinamica a unui grid de 4x4 elemente (primul este deja instantiat) 
 +    - pozitionarea random a tipurilor de elemente (in scena trebuie ​sa fie perechi de elemente - deci vor fi 8 perechi pozitionate random la fiecare rulare) 
 +    - schimbarea dinamica a imaginii in functie de tip pentru fiecare element din scena 
 +    - mentinerea elementelor selectate curent (se selecteaza o data maxim 1 pereche) 
 +    - rularea asincrona a verificarii daca perechea a fost selectata sau nu corect 
 +    - mentinerea si afisarea unui scor. Scorul creste atunci cand descoperiti doua elemente identice. 
 +  - Adaugati un buton de restart game
  
  
  
pjv/laboratoare/02.1539781865.txt.gz · Last modified: 2018/10/17 16:11 by alexandru.gradinaru
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0