This shows you the differences between two versions of the page.
pa:regulament-proiect-2022 [2022/03/13 22:01] radu.iacob [Resurse] |
pa:regulament-proiect-2022 [2022/03/18 19:32] (current) radu.iacob [Competiție cu boții PA] |
||
---|---|---|---|
Line 57: | Line 57: | ||
La fiecare 2 săptamani, agenții vostrii vor rula impotriva boților echipei de PA (dacă nu ați reușit să obțineți punctajul maxim deja), intr-un set de meciuri cu seed-uri aleatoare. Scopul vostru este sa reusiti sa bateti acești boți în mod constant. Sfatul nostru este să încercați local mai multe scenarii, pentru a vă asigura că botul vostru reușește să învingă. Pentru debug, replay-urile meciurilor vor fi publice. Se poate obține și punctaj parțial. | La fiecare 2 săptamani, agenții vostrii vor rula impotriva boților echipei de PA (dacă nu ați reușit să obțineți punctajul maxim deja), intr-un set de meciuri cu seed-uri aleatoare. Scopul vostru este sa reusiti sa bateti acești boți în mod constant. Sfatul nostru este să încercați local mai multe scenarii, pentru a vă asigura că botul vostru reușește să învingă. Pentru debug, replay-urile meciurilor vor fi publice. Se poate obține și punctaj parțial. | ||
- | Punctajul va fi împărțit în patru runde în felul următor: | + | Punctajul va fi împărțit în cinci runde în felul următor: |
| Procent Punctaj | Dimensiuni posibile hărți (lungime/lățime) | Boți | Format | | | Procent Punctaj | Dimensiuni posibile hărți (lungime/lățime) | Boți | Format | | ||
+ | | 30% | 25x25, 30x30, 40x40, 50x50 | DBot | 1v1 | | ||
+ | | 10% | 40x40 | 3xDBot | 1v3 | | ||
| 30% | 25x25, 30x30, 40x40, 50x50 | starkbot | 1v1 | | | 30% | 25x25, 30x30, 40x40, 50x50 | starkbot | 1v1 | | ||
+ | | 20% | 40x40 | 1xstarkbot, 2xDBot | 1v3 | | ||
| 10% | 40x40 | 3xstarkbot | 1v3 | | | 10% | 40x40 | 3xstarkbot | 1v3 | | ||
- | | 30% | 30x30, 40x40, 50x50 | DBot | 1v1 | | ||
- | | 10% | 40x40 | 1xstarkbot, 2xDBot | 1v3 | | ||
Pentru fiecare rundă, se generează 10 meciuri aleatoare și se aleg cele mai bune 8 rezultate. Punctajul | Pentru fiecare rundă, se generează 10 meciuri aleatoare și se aleg cele mai bune 8 rezultate. Punctajul | ||
obținut va fi dat de procentul de meciuri câștigate. | obținut va fi dat de procentul de meciuri câștigate. | ||
+ | |||
+ | Vom folosi [[https://github.com/acs-pa/halite-resources/blob/main/halite-resources.zip|acest]] script pentru automatizarea evaluării. | ||
+ | |||
====== Competitie între echipe ====== | ====== Competitie între echipe ====== | ||
Line 95: | Line 99: | ||
====== Resurse ===== | ====== Resurse ===== | ||
* [[https://ocw.cs.pub.ro/courses/pa/proiect/halite-i-tips-and-tricks|Tips and Tricks]] | * [[https://ocw.cs.pub.ro/courses/pa/proiect/halite-i-tips-and-tricks|Tips and Tricks]] | ||
- | * [[https://ocw.cs.pub.ro/courses/pa/regulament-proiect-2019|Debugging in C++ folosind CLion si GDB]] | + | * [[https://ocw.cs.pub.ro/courses/pa/halite-debugging|Debugging in C++ folosind CLion si GDB]] |
====== FAQ ====== | ====== FAQ ====== |