This shows you the differences between two versions of the page.
pa:regulament-proiect-2022 [2022/03/13 20:10] radu.iacob [Regulament Proiect 2022] |
pa:regulament-proiect-2022 [2022/03/18 19:32] (current) radu.iacob [Competiție cu boții PA] |
||
---|---|---|---|
Line 55: | Line 55: | ||
====== Competiție cu boții PA ====== | ====== Competiție cu boții PA ====== | ||
- | La fiecare 2 săptamani, agenții vostrii vor rula impotriva botilor echipei de PA (dacă nu ați reușit să obțineți punctajul maxim deja), intr-un set de meciuri cu seed-uri aleatoare. Scopul vostru este sa reusiti sa bateti acești boți în mod constant. Sfatul nostru este să încercați local mai multe scenarii, pentru a vă asigura că botul vostru reușește să învingă. Pentru debug, replay-urile meciurilor vor fi publice. Se poate obține și punctaj parțial. | + | La fiecare 2 săptamani, agenții vostrii vor rula impotriva boților echipei de PA (dacă nu ați reușit să obțineți punctajul maxim deja), intr-un set de meciuri cu seed-uri aleatoare. Scopul vostru este sa reusiti sa bateti acești boți în mod constant. Sfatul nostru este să încercați local mai multe scenarii, pentru a vă asigura că botul vostru reușește să învingă. Pentru debug, replay-urile meciurilor vor fi publice. Se poate obține și punctaj parțial. |
- | Punctajul va fi împărțit în patru runde în felul următor: | + | Punctajul va fi împărțit în cinci runde în felul următor: |
| Procent Punctaj | Dimensiuni posibile hărți (lungime/lățime) | Boți | Format | | | Procent Punctaj | Dimensiuni posibile hărți (lungime/lățime) | Boți | Format | | ||
+ | | 30% | 25x25, 30x30, 40x40, 50x50 | DBot | 1v1 | | ||
+ | | 10% | 40x40 | 3xDBot | 1v3 | | ||
| 30% | 25x25, 30x30, 40x40, 50x50 | starkbot | 1v1 | | | 30% | 25x25, 30x30, 40x40, 50x50 | starkbot | 1v1 | | ||
+ | | 20% | 40x40 | 1xstarkbot, 2xDBot | 1v3 | | ||
| 10% | 40x40 | 3xstarkbot | 1v3 | | | 10% | 40x40 | 3xstarkbot | 1v3 | | ||
- | | 30% | 30x30, 40x40, 50x50 | DBot | 1v1 | | ||
- | | 10% | 40%40 | 1xstarkbot, 2xDBot | 1v3 | | ||
Pentru fiecare rundă, se generează 10 meciuri aleatoare și se aleg cele mai bune 8 rezultate. Punctajul | Pentru fiecare rundă, se generează 10 meciuri aleatoare și se aleg cele mai bune 8 rezultate. Punctajul | ||
obținut va fi dat de procentul de meciuri câștigate. | obținut va fi dat de procentul de meciuri câștigate. | ||
+ | |||
+ | Vom folosi [[https://github.com/acs-pa/halite-resources/blob/main/halite-resources.zip|acest]] script pentru automatizarea evaluării. | ||
+ | |||
====== Competitie între echipe ====== | ====== Competitie între echipe ====== | ||
- | Competiția dintre echipe va rula în mod continuu de-a lungul semestrului (pentru o noua submisie de bot, vedeți regulile de upload). Va fi un clasament separat pentru fiecare serie. Punctajul este împărțit în 2: | + | Competiția dintre echipe va rula în mod continuu de-a lungul semestrului (pentru o noua submisie de bot, vedeți regulile de upload). Va fi un clasament separat pentru fiecare serie. |
+ | Vom folosi [[https://en.wikipedia.org/wiki/TrueSkill|TrueSkill]] pentru a departaja echipele participante. TrueSkill modeleaza abilitatea unui jucator sub forma unei distributii normale cu următorii parametrii: | ||
+ | * Mean μ - media abilității jucătorului | ||
+ | * Variance σ - încrederea sistemului în scorul obținut, în funcție de numărul de meciuri jucate și de adversarii întălniți. | ||
+ | |||
+ | Boții se vor lupta aleator între ei, în funcție de estimarea curentă a abilității, până ce sistemul va căpata 'încredere' în valorile obținute. (nu mai apar modificări în clasament). | ||
+ | |||
+ | |||
+ | Punctajul este împărțit în 2: | ||
* un punctaj midterm, pe baza clasamentului de la finalul saptămanii a 10a. | * un punctaj midterm, pe baza clasamentului de la finalul saptămanii a 10a. | ||
* 0.4p pentru primul loc | * 0.4p pentru primul loc | ||
Line 85: | Line 97: | ||
Cele mai bune echipe din fiecare serie se vor lupta intr-o competitie separata, cu premii. Vom reveni cu detalii spre finalul semestrului. | Cele mai bune echipe din fiecare serie se vor lupta intr-o competitie separata, cu premii. Vom reveni cu detalii spre finalul semestrului. | ||
- | ====== FAQ ====== | + | ====== Resurse ===== |
+ | * [[https://ocw.cs.pub.ro/courses/pa/proiect/halite-i-tips-and-tricks|Tips and Tricks]] | ||
+ | * [[https://ocw.cs.pub.ro/courses/pa/halite-debugging|Debugging in C++ folosind CLion si GDB]] | ||
- | [[https://ocw.cs.pub.ro/courses/pa/proiect/halite-i-tips-and-tricks|Tips and Tricks]] | + | ====== FAQ ====== |
* //Ce limbaje de programare putem să folosim?// | * //Ce limbaje de programare putem să folosim?// |