Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pa:regulament-proiect-2022 [2022/03/13 20:10]
radu.iacob [Regulament Proiect 2022]
pa:regulament-proiect-2022 [2022/03/18 19:32] (current)
radu.iacob [Competiție cu boții PA]
Line 37: Line 37:
  
 Proiectul va lua forma unei competiții continue pe parcursul semestrului. Punctajul se va împărți în 2:  Proiectul va lua forma unei competiții continue pe parcursul semestrului. Punctajul se va împărți în 2: 
- ​- ​1 punct daca reusiți să bateți boții puși la dispoziție de echipa de PA (aceștia se află în repo-urile voastre deja) +  * 1 punct daca reusiți să bateți boții puși la dispoziție de echipa de PA (aceștia se află în repo-urile voastre deja) 
- 1 punct pentru clasarea in competiție+  ​* ​1 punct pentru clasarea in competiție
  
 ====== Înscrierea ====== ====== Înscrierea ======
Line 55: Line 55:
 ====== Competiție cu boții PA ====== ====== Competiție cu boții PA ======
  
-La fiecare 2 săptamani, agenții vostrii vor rula impotriva ​botilor ​echipei de PA (dacă nu ați reușit să obțineți punctajul maxim deja), intr-un set de meciuri cu seed-uri aleatoare. Scopul vostru este sa reusiti sa bateti acești boți în mod constant. Sfatul nostru este să încercați local mai multe scenarii, pentru a vă asigura că botul vostru reușește să învingă. Pentru debug, replay-urile meciurilor vor fi publice. Se poate obține și punctaj parțial.+La fiecare 2 săptamani, agenții vostrii vor rula impotriva ​boților ​echipei de PA (dacă nu ați reușit să obțineți punctajul maxim deja), intr-un set de meciuri cu seed-uri aleatoare. Scopul vostru este sa reusiti sa bateti acești boți în mod constant. Sfatul nostru este să încercați local mai multe scenarii, pentru a vă asigura că botul vostru reușește să învingă. Pentru debug, replay-urile meciurilor vor fi publice. Se poate obține și punctaj parțial.
  
-Punctajul va fi împărțit în patru runde în felul următor:+Punctajul va fi împărțit în cinci runde în felul următor:
  
 | Procent Punctaj | Dimensiuni posibile hărți (lungime/​lățime) | Boți | Format | | Procent Punctaj | Dimensiuni posibile hărți (lungime/​lățime) | Boți | Format |
 +| 30% | 25x25, 30x30, 40x40, 50x50 | DBot | 1v1 |
 +| 10% | 40x40 | 3xDBot | 1v3 | 
 | 30% | 25x25, 30x30, 40x40, 50x50 | starkbot | 1v1 | | 30% | 25x25, 30x30, 40x40, 50x50 | starkbot | 1v1 |
 +| 20% | 40x40 | 1xstarkbot, 2xDBot | 1v3 |
 | 10% | 40x40 | 3xstarkbot | 1v3 | | 10% | 40x40 | 3xstarkbot | 1v3 |
-| 30% | 30x30, 40x40, 50x50 | DBot | 1v1 | 
-| 10% | 40%40 | 1xstarkbot, 2xDBot | 1v3 | 
    
 Pentru fiecare rundă, se generează 10 meciuri aleatoare și se aleg cele mai bune 8 rezultate. Punctajul Pentru fiecare rundă, se generează 10 meciuri aleatoare și se aleg cele mai bune 8 rezultate. Punctajul
 obținut va fi dat de procentul de meciuri câștigate. obținut va fi dat de procentul de meciuri câștigate.
 +
 +Vom folosi [[https://​github.com/​acs-pa/​halite-resources/​blob/​main/​halite-resources.zip|acest]] script pentru automatizarea evaluării.
 +
  
 ====== Competitie între echipe ====== ====== Competitie între echipe ======
  
-Competiția dintre echipe va rula în mod continuu de-a lungul semestrului (pentru o noua submisie de bot, vedeți regulile de upload). Va fi un clasament separat pentru fiecare serie. ​Punctajul este împărțit în 2:+Competiția dintre echipe va rula în mod continuu de-a lungul semestrului (pentru o noua submisie de bot, vedeți regulile de upload). Va fi un clasament separat pentru fiecare serie. ​
  
 +Vom folosi [[https://​en.wikipedia.org/​wiki/​TrueSkill|TrueSkill]] pentru a departaja echipele participante. TrueSkill modeleaza abilitatea unui jucator sub forma unei distributii normale cu următorii parametrii:
 +  * Mean μ - media abilității jucătorului
 +  * Variance σ - încrederea sistemului în scorul obținut, în funcție de numărul de meciuri jucate și de adversarii întălniți.
 +
 +Boții se vor lupta aleator între ei, în funcție de estimarea curentă a abilității,​ până ce sistemul va căpata '​încredere'​ în valorile obținute. (nu mai apar modificări în clasament).
 +
 +
 +Punctajul este împărțit în 2:
   * un punctaj midterm, pe baza clasamentului de la finalul saptămanii a 10a.   * un punctaj midterm, pe baza clasamentului de la finalul saptămanii a 10a.
     * 0.4p pentru primul loc     * 0.4p pentru primul loc
Line 85: Line 97:
 Cele mai bune echipe din fiecare serie se vor lupta intr-o competitie separata, cu premii. Vom reveni cu detalii spre finalul semestrului. Cele mai bune echipe din fiecare serie se vor lupta intr-o competitie separata, cu premii. Vom reveni cu detalii spre finalul semestrului.
  
-====== ​FAQ ======+====== ​Resurse ​===== 
 +  * [[https://​ocw.cs.pub.ro/​courses/​pa/​proiect/​halite-i-tips-and-tricks|Tips and Tricks]] 
 +  * [[https://​ocw.cs.pub.ro/​courses/​pa/​halite-debugging|Debugging in C++ folosind CLion si GDB]]
  
-[[https://​ocw.cs.pub.ro/​courses/​pa/​proiect/​halite-i-tips-and-tricks|Tips and Tricks]]+====== FAQ ======
  
 * //Ce limbaje de programare putem să folosim?// * //Ce limbaje de programare putem să folosim?//
pa/regulament-proiect-2022.1647195039.txt.gz · Last modified: 2022/03/13 20:10 by radu.iacob
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0