This shows you the differences between two versions of the page.
pa:regulament-proiect-2020 [2020/04/08 17:10] stefan.ruseti [Etapa 2] |
pa:regulament-proiect-2020 [2020/05/01 14:42] (current) dragos.corlatescu [Etapa 3] |
||
---|---|---|---|
Line 131: | Line 131: | ||
Deadline-ul acestei etape este **19 mai 2020, ora 23:55**. | Deadline-ul acestei etape este **19 mai 2020, ora 23:55**. | ||
+ | |||
+ | ==== Testare ==== | ||
+ | Pentru testare ne vom folosi de engine-ul FairyMax care vine preinstalat cu xboard/winboard. În funcție de caz, acesta va fi limitat ori la depth=3 ori la depth=4. Acest lucru îl va face să joace mai bine decât la etapa precedentă. | ||
+ | |||
+ | Comenzile care vor fi rulate pentru testare vor arăta (foarte) asemănător cu comenzile de mai jos. Diferența constantă în string-ul de inițializare pentru FairyMax (depth 3 vs depth 4): | ||
+ | <note important>xboard -fcp "make run" -scp "fairymax" -secondInitString "new\nrandom\nsd 3\n" -tc 5 -inc 2 -autoCallFlag true -mg 4 -sgf partide.txt -reuseFirst false</note> | ||
+ | <note important>xboard -fcp "make run" -scp "fairymax" -secondInitString "new\nrandom\nsd 4\n" -tc 5 -inc 2 -autoCallFlag true -mg 4 -sgf partide.txt -reuseFirst false</note> | ||
+ | |||
+ | Pentru detalii legate de parametrii comenzilor analizați instrucțiunile de la etapa precedentă. | ||
+ | |||
+ | |||
+ | ==== Punctare ==== | ||
+ | Punctajul de **0.5 puncte** se va acorda în felul următor: | ||
+ | * **0.35 puncte** obținerea a 2 puncte (orice combinație de remize + victorii) din 4 partide vs FairyMax cu depth-ul 3 | ||
+ | * **0.15 puncte** obținerea a 2 puncte (orice combinație de remize + victorii) din 4 partide vs FairyMax cu depth-ul 4 | ||
+ | |||
+ | |||
+ | Punctele se vor acorda după următoarea formulă: | ||
+ | |||
+ | <code> | ||
+ | punctaj_etapă = min(0.35, 0.35 * (număr_puncte_din_meci_vs_fm3 / 2)) + | ||
+ | min(0.15, 0.15 * (număr_puncte_din_meci_vs_fm4 / 2))</code> | ||
+ | |||
===== Etapa 4 ===== | ===== Etapa 4 ===== | ||