This shows you the differences between two versions of the page.
pa:proiect2014 [2014/02/27 22:55] alexandru.mirea [Referințe] |
pa:proiect2014 [2014/02/27 22:56] (current) alexandru.mirea |
||
---|---|---|---|
Line 1: | Line 1: | ||
====== Regulament proiect ====== | ====== Regulament proiect ====== | ||
- | Tema proiectului de anul acesta din cadrul materiei Proiectarea Algoritmilor va fi realizarea unei inteligente artificiale capabile sa joace sah. Proiectul se va realiza in echipe de cate 3-4 studenti (minim 3, maxim 4 studenti pe echipa) si se va desfasura pe parcursul a 5 etape, fiecare etapa durand 2 saptamani. | + | Tema proiectului de anul acesta din cadrul materiei Proiectarea Algoritmilor va fi realizarea unei inteligente artificiale capabile sa joace sah[1]. Proiectul se va realiza in echipe de cate 3-4 studenti (minim 3, maxim 4 studenti pe echipa) si se va desfasura pe parcursul a 5 etape, fiecare etapa durand 2 saptamani. |
Se va folosi platforma Winboard (XBoard) 4.7.3 pentru a interfata, vizualiza, inregistra si reda partidele jucate intre aplicatiile realizate in cadrul proiectului. Puteti descarca Winboard 4.7.3 de [[http://www.open-aurec.com/wbforum/viewtopic.php?t=51528|aici]], iar o documentatie privind protocolul folosit puteti gasi [[http://www.gnu.org/software/xboard/engine-intf.html|aici]]. | Se va folosi platforma Winboard (XBoard) 4.7.3 pentru a interfata, vizualiza, inregistra si reda partidele jucate intre aplicatiile realizate in cadrul proiectului. Puteti descarca Winboard 4.7.3 de [[http://www.open-aurec.com/wbforum/viewtopic.php?t=51528|aici]], iar o documentatie privind protocolul folosit puteti gasi [[http://www.gnu.org/software/xboard/engine-intf.html|aici]]. | ||