Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

irva:laboratoarevr:04 [2025/11/11 16:25]
andrei.lapusteanu
irva:laboratoarevr:04 [2025/11/11 18:18] (current)
andrei.lapusteanu
Line 82: Line 82:
  
   * Descărcați și importați în proiectul de Unity:   * Descărcați și importați în proiectul de Unity:
-    * [[https://​assetstore.unity.com/​packages/​tools/​integration/​meta-xr-core-sdk-269169|Meta XR Core SDK]]. Acesta va instala ca dependințe:​ +    * [[https://​assetstore.unity.com/​packages/​tools/​integration/​meta-xr-interaction-sdk-265014|Meta XR Interaction ​SDK]]. Acesta va instala ca dependințe:​ 
-      * [[https://​assetstore.unity.com/​packages/​tools/​integration/​meta-xr-interaction-sdk-265014|Meta XR Interaction ​SDK]]+      * [[https://​assetstore.unity.com/​packages/​tools/​integration/​meta-xr-core-sdk-269169|Meta XR Core SDK]]
       * [[https://​assetstore.unity.com/​packages/​tools/​integration/​meta-xr-interaction-sdk-essentials-264559|Meta XR Interaction SDK Essentials]]       * [[https://​assetstore.unity.com/​packages/​tools/​integration/​meta-xr-interaction-sdk-essentials-264559|Meta XR Interaction SDK Essentials]]
     * Importați //Example Scenes// din sample-urile pachetului **Meta XR Interaction ​SDK**     * Importați //Example Scenes// din sample-urile pachetului **Meta XR Interaction ​SDK**
Line 444: Line 444:
 Afișați în consolă valoarea pe care o obțineți. În continuare va trebui să setați valorile min și max (din inspector) pentru ''​usableFingerCurlRange''​ folosind **valoarea afișată în consolă**: Afișați în consolă valoarea pe care o obțineți. În continuare va trebui să setați valorile min și max (din inspector) pentru ''​usableFingerCurlRange''​ folosind **valoarea afișată în consolă**:
   * Rulați scena, luați arma în mână   * Rulați scena, luați arma în mână
-  * Îndoiți degetul arătător suficient cât **doar să atingă** trăgaciul armei - notați valoarea de curl din consolă - aceasta va fi valoarea de **minim** pentru slider +  * Îndoiți degetul arătător suficient cât **doar să atingă** trăgaciul armei - notați valoarea de curl din consolă - aceasta va fi valoarea de **maxim** pentru slider 
-  * Îndoiți (aproape) complet degetul arătător, până în momentul în care pose-ul degetului nu se mai schimbă ​ - notați valoarea de curl din consolă - aceasta va fi valoarea de **maxim** pentru slider ​+  * Îndoiți (aproape) complet degetul arătător, până în momentul în care pose-ul degetului nu se mai schimbă ​ - notați valoarea de curl din consolă - aceasta va fi valoarea de **minim** pentru slider ​
  
 **Normalizați valoarea curl-ului** între valorile de minim și maxim obținute. De exemplu, dacă min/max slider sunt [200;250], remapați în range-ul [0;1]. În script-ul ''​Utils''​ aveți metoda ajutătoare ''​Remap''​. **Normalizați valoarea curl-ului** între valorile de minim și maxim obținute. De exemplu, dacă min/max slider sunt [200;250], remapați în range-ul [0;1]. În script-ul ''​Utils''​ aveți metoda ajutătoare ''​Remap''​.
irva/laboratoarevr/04.1762871157.txt.gz · Last modified: 2025/11/11 16:25 by andrei.lapusteanu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0