Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

irva:laboratoarevr:01 [2025/10/15 10:26]
maria_anca.balutoiu [Unity build profiles]
irva:laboratoarevr:01 [2025/10/15 11:12] (current)
maria_anca.balutoiu [Task-uri]
Line 120: Line 120:
     * Dacă doriți să faceți **deploy direct pe telefon** la finalizarea build-ului (modul **Build And Run**), va trebui întâi să aveți **USB Debugging** activat pe telefon (opțiunea se poate activa din setările de dezvoltator ale telefonului vostru)     * Dacă doriți să faceți **deploy direct pe telefon** la finalizarea build-ului (modul **Build And Run**), va trebui întâi să aveți **USB Debugging** activat pe telefon (opțiunea se poate activa din setările de dezvoltator ale telefonului vostru)
  
-  * În continuare, puteți crea un **Build** pe care să-l testați pe telefon. Pentru a realiza acest build, din acesași panoul (Build Settings), selectați **Build** sau **Build And Run**:+  * În continuare, puteți crea un **Build** pe care să-l testați pe telefon. Pentru a realiza acest build, din același panoul (Build Settings), selectați **Build** sau **Build And Run**:
     * **Build** va crea un fișier ''​.apk''​ pe care-l va trebui apoi manual să-l copiați pe telefon și să-l instalați     * **Build** va crea un fișier ''​.apk''​ pe care-l va trebui apoi manual să-l copiați pe telefon și să-l instalați
     * **Build And Run** va crea un fișier ''​.apk'',​ și-l va instala automat pe telefon     * **Build And Run** va crea un fișier ''​.apk'',​ și-l va instala automat pe telefon
Line 174: Line 174:
     * Aveți în script-ul ce controlează baloanele metodele ''​OnPointerEnter''​ și ''​OnPointerExit'',​ care sunt apelate în mod automat atunci când un balon este privit sau când se încheie privirea acestuia     * Aveți în script-ul ce controlează baloanele metodele ''​OnPointerEnter''​ și ''​OnPointerExit'',​ care sunt apelate în mod automat atunci când un balon este privit sau când se încheie privirea acestuia
     * **Cât timp** un balon este **targeted**,​ incrementați timer-ul intern     * **Cât timp** un balon este **targeted**,​ incrementați timer-ul intern
-    * **În momentul** în care un balon **nu mai este targeted**, ​restetați timer-ul intern+    * **În momentul** în care un balon **nu mai este targeted**, ​resetați timer-ul intern
     * Dacă timer-ul intern **depășește** valoarea maximă definită (variabila ''​requiredTimeToPop''​),​ **spargeți balonul**     * Dacă timer-ul intern **depășește** valoarea maximă definită (variabila ''​requiredTimeToPop''​),​ **spargeți balonul**
   - Implementați funcționalitatea de **scor** ​   - Implementați funcționalitatea de **scor** ​
irva/laboratoarevr/01.1760513192.txt.gz · Last modified: 2025/10/15 10:26 by maria_anca.balutoiu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0