This shows you the differences between two versions of the page.
|
irva:laboratoarevr:01 [2025/10/15 09:44] maria_anca.balutoiu [Înainte de a începe laboratorul...] |
irva:laboratoarevr:01 [2025/10/15 11:12] (current) maria_anca.balutoiu [Task-uri] |
||
|---|---|---|---|
| Line 45: | Line 45: | ||
| {{ :irva:laboratoarevr:irva_2025_vr_l1_build_profiles_1.png?500 |}} | {{ :irva:laboratoarevr:irva_2025_vr_l1_build_profiles_1.png?500 |}} | ||
| - | <note tip>Spre deosebire de vesiunile anterioare de Unity, aici avem conceptul de **profile de build**, care ne ajută sa diferențiem setările în funcție de platforma target (de ex., Android), precum și setările pentru device-uri diferite (de ex., puteți crea un build profile pentru Android specific pentru Google Cardboard XR și alt profil tot de Android pentru dispozitivele Quest de la Meta).</note> | + | <note tip>Spre deosebire de vesiunile anterioare de Unity, aici avem conceptul de **profile de build**, care ne ajută sa diferențiem setările în funcție de platforma target (de exemplu, Android), precum și setările pentru device-uri diferite (de exemplu, puteți crea un build profile pentru Android specific pentru Google Cardboard XR și alt profil tot de Android pentru dispozitivele Quest de la Meta).</note> |
| * Creați-vă un nou **profil de build** pentru **Android**, selectați-l și apăsați pe **Switch Platform** | * Creați-vă un nou **profil de build** pentru **Android**, selectați-l și apăsați pe **Switch Platform** | ||
| Line 85: | Line 85: | ||
| <note warning> | <note warning> | ||
| - | În cazul în care toate elementele din meniu sunt grayed out și prmiți null ref-uri în consolă, încercați să restartați editorul. | + | În cazul în care toate elementele din meniu sunt grayed out și primiți null ref-uri în consolă, încercați să restartați editorul. |
| </note> | </note> | ||
| Line 120: | Line 120: | ||
| * Dacă doriți să faceți **deploy direct pe telefon** la finalizarea build-ului (modul **Build And Run**), va trebui întâi să aveți **USB Debugging** activat pe telefon (opțiunea se poate activa din setările de dezvoltator ale telefonului vostru) | * Dacă doriți să faceți **deploy direct pe telefon** la finalizarea build-ului (modul **Build And Run**), va trebui întâi să aveți **USB Debugging** activat pe telefon (opțiunea se poate activa din setările de dezvoltator ale telefonului vostru) | ||
| - | * În continuare, puteți crea un **Build** pe care să-l testați pe telefon. Pentru a realiza acest build, din acesași panoul (Build Settings), selectați **Build** sau **Build And Run**: | + | * În continuare, puteți crea un **Build** pe care să-l testați pe telefon. Pentru a realiza acest build, din același panoul (Build Settings), selectați **Build** sau **Build And Run**: |
| * **Build** va crea un fișier ''.apk'' pe care-l va trebui apoi manual să-l copiați pe telefon și să-l instalați | * **Build** va crea un fișier ''.apk'' pe care-l va trebui apoi manual să-l copiați pe telefon și să-l instalați | ||
| * **Build And Run** va crea un fișier ''.apk'', și-l va instala automat pe telefon | * **Build And Run** va crea un fișier ''.apk'', și-l va instala automat pe telefon | ||
| Line 174: | Line 174: | ||
| * Aveți în script-ul ce controlează baloanele metodele ''OnPointerEnter'' și ''OnPointerExit'', care sunt apelate în mod automat atunci când un balon este privit sau când se încheie privirea acestuia | * Aveți în script-ul ce controlează baloanele metodele ''OnPointerEnter'' și ''OnPointerExit'', care sunt apelate în mod automat atunci când un balon este privit sau când se încheie privirea acestuia | ||
| * **Cât timp** un balon este **targeted**, incrementați timer-ul intern | * **Cât timp** un balon este **targeted**, incrementați timer-ul intern | ||
| - | * **În momentul** în care un balon **nu mai este targeted**, restetați timer-ul intern | + | * **În momentul** în care un balon **nu mai este targeted**, resetați timer-ul intern |
| * Dacă timer-ul intern **depășește** valoarea maximă definită (variabila ''requiredTimeToPop''), **spargeți balonul** | * Dacă timer-ul intern **depășește** valoarea maximă definită (variabila ''requiredTimeToPop''), **spargeți balonul** | ||
| - Implementați funcționalitatea de **scor** | - Implementați funcționalitatea de **scor** | ||