Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

irva:laboratoarevr:01 [2025/09/27 01:32]
andrei.lapusteanu Revamped lab (text, images)
irva:laboratoarevr:01 [2025/10/15 11:12] (current)
maria_anca.balutoiu [Task-uri]
Line 6: Line 6:
   * Vă recomandăm să studiați [[irva:​laboratoare:​resurse:​introvr|aici]] câteva concepte generale ce țin de realitatea virtuală   * Vă recomandăm să studiați [[irva:​laboratoare:​resurse:​introvr|aici]] câteva concepte generale ce țin de realitatea virtuală
   * Înainte de a începe implementarea laboratorului:​   * Înainte de a începe implementarea laboratorului:​
-      * Asigurați-vă că îndepliniți cerințele tehnice ​ ​deschise ​[[irva:​resurse:​cerintelabs|aici]]+      * Asigurați-vă că îndepliniți cerințele tehnice ​descrise ​[[irva:​resurse:​cerintelabs|aici]]
       * Aveți setup-ul pentru Unity realizat, puteți studia acesta [[irva:​resurse:​setupunity|aici]]       * Aveți setup-ul pentru Unity realizat, puteți studia acesta [[irva:​resurse:​setupunity|aici]]
   * Vă recomandăm să urmăriți pașii descriși în [[irva:​resurse:​gitguide|acest ghid]] pentru setup-ul proiectului împreună cu Git. Vă va ușura munca pe parcursul semestrului.   * Vă recomandăm să urmăriți pașii descriși în [[irva:​resurse:​gitguide|acest ghid]] pentru setup-ul proiectului împreună cu Git. Vă va ușura munca pe parcursul semestrului.
-</​note>​ 
  
 Link către [[https://​github.com/​UPB-Graphics/​IRVA|GitHub repo]]. Link către [[https://​github.com/​UPB-Graphics/​IRVA|GitHub repo]].
 +</​note>​
 ==== Introducere ==== ==== Introducere ====
  
Line 46: Line 45:
 {{ :​irva:​laboratoarevr:​irva_2025_vr_l1_build_profiles_1.png?​500 |}} {{ :​irva:​laboratoarevr:​irva_2025_vr_l1_build_profiles_1.png?​500 |}}
  
-<note tip>Spre deosebire de vesiunile anterioare de Unity, aici avem conceptul de **profile de build**, care ne ajută sa diferențiem setările în funcție de platforma target (de ex., Android), precum și setările pentru device-uri diferite (de ex., puteți crea un build profile pentru Android specific pentru Google Cardboard XR și alt profil tot de Android pentru dispozitivele Quest de la Meta).</​note>​+<note tip>Spre deosebire de vesiunile anterioare de Unity, aici avem conceptul de **profile de build**, care ne ajută sa diferențiem setările în funcție de platforma target (de exemplu, Android), precum și setările pentru device-uri diferite (de exemplu, puteți crea un build profile pentru Android specific pentru Google Cardboard XR și alt profil tot de Android pentru dispozitivele Quest de la Meta).</​note>​
  
   * Creați-vă un nou **profil de build** pentru **Android**,​ selectați-l și apăsați pe **Switch Platform**   * Creați-vă un nou **profil de build** pentru **Android**,​ selectați-l și apăsați pe **Switch Platform**
Line 86: Line 85:
  
 <note warning> <note warning>
-În cazul în care toate elementele din meniu sunt grayed out și prmiți null ref-uri în consolă, încercați să restartați editorul.+În cazul în care toate elementele din meniu sunt grayed out și primiți null ref-uri în consolă, încercați să restartați editorul.
 </​note>​ </​note>​
  
Line 121: Line 120:
     * Dacă doriți să faceți **deploy direct pe telefon** la finalizarea build-ului (modul **Build And Run**), va trebui întâi să aveți **USB Debugging** activat pe telefon (opțiunea se poate activa din setările de dezvoltator ale telefonului vostru)     * Dacă doriți să faceți **deploy direct pe telefon** la finalizarea build-ului (modul **Build And Run**), va trebui întâi să aveți **USB Debugging** activat pe telefon (opțiunea se poate activa din setările de dezvoltator ale telefonului vostru)
  
-  * În continuare, puteți crea un **Build** pe care să-l testați pe telefon. Pentru a realiza acest build, din acesași panoul (Build Settings), selectați **Build** sau **Build And Run**:+  * În continuare, puteți crea un **Build** pe care să-l testați pe telefon. Pentru a realiza acest build, din același panoul (Build Settings), selectați **Build** sau **Build And Run**:
     * **Build** va crea un fișier ''​.apk''​ pe care-l va trebui apoi manual să-l copiați pe telefon și să-l instalați     * **Build** va crea un fișier ''​.apk''​ pe care-l va trebui apoi manual să-l copiați pe telefon și să-l instalați
     * **Build And Run** va crea un fișier ''​.apk'',​ și-l va instala automat pe telefon     * **Build And Run** va crea un fișier ''​.apk'',​ și-l va instala automat pe telefon
Line 175: Line 174:
     * Aveți în script-ul ce controlează baloanele metodele ''​OnPointerEnter''​ și ''​OnPointerExit'',​ care sunt apelate în mod automat atunci când un balon este privit sau când se încheie privirea acestuia     * Aveți în script-ul ce controlează baloanele metodele ''​OnPointerEnter''​ și ''​OnPointerExit'',​ care sunt apelate în mod automat atunci când un balon este privit sau când se încheie privirea acestuia
     * **Cât timp** un balon este **targeted**,​ incrementați timer-ul intern     * **Cât timp** un balon este **targeted**,​ incrementați timer-ul intern
-    * **În momentul** în care un balon **nu mai este targeted**, ​restetați timer-ul intern+    * **În momentul** în care un balon **nu mai este targeted**, ​resetați timer-ul intern
     * Dacă timer-ul intern **depășește** valoarea maximă definită (variabila ''​requiredTimeToPop''​),​ **spargeți balonul**     * Dacă timer-ul intern **depășește** valoarea maximă definită (variabila ''​requiredTimeToPop''​),​ **spargeți balonul**
   - Implementați funcționalitatea de **scor** ​   - Implementați funcționalitatea de **scor** ​
irva/laboratoarevr/01.1758925922.txt.gz · Last modified: 2025/09/27 01:32 by andrei.lapusteanu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0