Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

irva:laboratoarevr:01 [2024/10/15 02:03]
andrei.lapusteanu Updated text & images
irva:laboratoarevr:01 [2024/10/16 00:22] (current)
andrei.lapusteanu Edited title
Line 1: Line 1:
-===== Laborator VR 01. Google Cardboard =====+===== Laborator VR 01. Google Cardboard ​XR =====
  
 ==== Înainte de a începe laboratorul... ==== ==== Înainte de a începe laboratorul... ====
Line 41: Line 41:
  
 ==== Integrare Google Cardboard XR Plugin în proiect ==== ==== Integrare Google Cardboard XR Plugin în proiect ====
 +
 +<note warning>
 +Asigurați-vă că aveți [[https://​git-scm.com|Git]] instalat pe sistemul vostru! Nu veți putea adăuga pachete via managerul de pachete din Unity folosit URL-uri git daca nu-l aveți.
 +</​note>​
  
 Întrucât pașii pentru integrarea acestui pachet sunt bine descriși în [[https://​developers.google.com/​cardboard/​develop/​unity/​quickstart|acest]] acest ghid, vă recomandăm să-l urmați și voi - cel mai probabil veți face acești pași împreună cu asistentul de laborator. Întrucât pașii pentru integrarea acestui pachet sunt bine descriși în [[https://​developers.google.com/​cardboard/​develop/​unity/​quickstart|acest]] acest ghid, vă recomandăm să-l urmați și voi - cel mai probabil veți face acești pași împreună cu asistentul de laborator.
Line 49: Line 53:
  
 **⚠️ Atenție ⚠️** la build-urile pe Android! S-ar putea ca API-ul grafic Vulkan să nu ruleze deloc pe smartphone-ul vostru. Așadar, când ajungeți la pasul de setup al API-ului grafic: **⚠️ Atenție ⚠️** la build-urile pe Android! S-ar putea ca API-ul grafic Vulkan să nu ruleze deloc pe smartphone-ul vostru. Așadar, când ajungeți la pasul de setup al API-ului grafic:
-  * Asigurați-vă ca din **File -> Build Settings** este selectată platofrma Android+  * Asigurați-vă ca din **File -> Build Settings** este selectată platofrma ​**Android** 
 +  * Din **Player Settings -> Other Settings** debifați opțiunea **Auto Graphics API**
   * Navigați la **Player Settings -> Other Settings -> Graphics APIs** și setați ''​OpenGLES3''​ ca primul din listă ​   * Navigați la **Player Settings -> Other Settings -> Graphics APIs** și setați ''​OpenGLES3''​ ca primul din listă ​
  
Line 117: Line 122:
  
   * Importați ultima versiune a pachetului ''​IRVA_L1_VR_GoogleCardboardXR_Skeleton''​ care se găsește în folder-ul **UnityPackages** din folder-ul root al proiectului   * Importați ultima versiune a pachetului ''​IRVA_L1_VR_GoogleCardboardXR_Skeleton''​ care se găsește în folder-ul **UnityPackages** din folder-ul root al proiectului
-  * Folder-ul **Assets -> L2_VR_SteamVR_Basics** conține asset-urile suport pentru acest laborator. Deschideți scena ''​L2_VR_SteamVR_Sandbox'' ​+  * Folder-ul **Assets -> L1_VR_GoogleCardboard** conține asset-urile suport pentru acest laborator
   * Deschideți scena **Assets -> L1_VR_GoogleCardboard -> Scenes -> L1_VR_GoogleCardboard_BalloonPopper**   * Deschideți scena **Assets -> L1_VR_GoogleCardboard -> Scenes -> L1_VR_GoogleCardboard_BalloonPopper**
  
irva/laboratoarevr/01.1728947024.txt.gz · Last modified: 2024/10/15 02:03 by andrei.lapusteanu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0