This shows you the differences between two versions of the page.
irva:laboratoarevr:01 [2024/10/15 02:03] andrei.lapusteanu Updated text & images |
irva:laboratoarevr:01 [2024/10/16 00:22] (current) andrei.lapusteanu Edited title |
||
---|---|---|---|
Line 1: | Line 1: | ||
- | ===== Laborator VR 01. Google Cardboard ===== | + | ===== Laborator VR 01. Google Cardboard XR ===== |
==== Înainte de a începe laboratorul... ==== | ==== Înainte de a începe laboratorul... ==== | ||
Line 41: | Line 41: | ||
==== Integrare Google Cardboard XR Plugin în proiect ==== | ==== Integrare Google Cardboard XR Plugin în proiect ==== | ||
+ | |||
+ | <note warning> | ||
+ | Asigurați-vă că aveți [[https://git-scm.com|Git]] instalat pe sistemul vostru! Nu veți putea adăuga pachete via managerul de pachete din Unity folosit URL-uri git daca nu-l aveți. | ||
+ | </note> | ||
Întrucât pașii pentru integrarea acestui pachet sunt bine descriși în [[https://developers.google.com/cardboard/develop/unity/quickstart|acest]] acest ghid, vă recomandăm să-l urmați și voi - cel mai probabil veți face acești pași împreună cu asistentul de laborator. | Întrucât pașii pentru integrarea acestui pachet sunt bine descriși în [[https://developers.google.com/cardboard/develop/unity/quickstart|acest]] acest ghid, vă recomandăm să-l urmați și voi - cel mai probabil veți face acești pași împreună cu asistentul de laborator. | ||
Line 49: | Line 53: | ||
**⚠️ Atenție ⚠️** la build-urile pe Android! S-ar putea ca API-ul grafic Vulkan să nu ruleze deloc pe smartphone-ul vostru. Așadar, când ajungeți la pasul de setup al API-ului grafic: | **⚠️ Atenție ⚠️** la build-urile pe Android! S-ar putea ca API-ul grafic Vulkan să nu ruleze deloc pe smartphone-ul vostru. Așadar, când ajungeți la pasul de setup al API-ului grafic: | ||
- | * Asigurați-vă ca din **File -> Build Settings** este selectată platofrma Android | + | * Asigurați-vă ca din **File -> Build Settings** este selectată platofrma **Android** |
+ | * Din **Player Settings -> Other Settings** debifați opțiunea **Auto Graphics API** | ||
* Navigați la **Player Settings -> Other Settings -> Graphics APIs** și setați ''OpenGLES3'' ca primul din listă | * Navigați la **Player Settings -> Other Settings -> Graphics APIs** și setați ''OpenGLES3'' ca primul din listă | ||
Line 117: | Line 122: | ||
* Importați ultima versiune a pachetului ''IRVA_L1_VR_GoogleCardboardXR_Skeleton'' care se găsește în folder-ul **UnityPackages** din folder-ul root al proiectului | * Importați ultima versiune a pachetului ''IRVA_L1_VR_GoogleCardboardXR_Skeleton'' care se găsește în folder-ul **UnityPackages** din folder-ul root al proiectului | ||
- | * Folder-ul **Assets -> L2_VR_SteamVR_Basics** conține asset-urile suport pentru acest laborator. Deschideți scena ''L2_VR_SteamVR_Sandbox'' | + | * Folder-ul **Assets -> L1_VR_GoogleCardboard** conține asset-urile suport pentru acest laborator |
* Deschideți scena **Assets -> L1_VR_GoogleCardboard -> Scenes -> L1_VR_GoogleCardboard_BalloonPopper** | * Deschideți scena **Assets -> L1_VR_GoogleCardboard -> Scenes -> L1_VR_GoogleCardboard_BalloonPopper** | ||