This shows you the differences between two versions of the page.
irva:laboratoarear:05 [2024/10/07 18:37] maria_anca.balutoiu [Setup ManoMotion în Unity] |
irva:laboratoarear:05 [2024/10/09 18:31] (current) maria_anca.balutoiu [Task-uri] |
||
---|---|---|---|
Line 8: | Line 8: | ||
<note tip>Versiunea de SDK implementată în framework-ul de laborator utilizează ARFoundation. Ne vom folosi de algoritmii de plane detection oferiți de către ARFoundation – similar implementărilor din laboratoarele precedente.</note> | <note tip>Versiunea de SDK implementată în framework-ul de laborator utilizează ARFoundation. Ne vom folosi de algoritmii de plane detection oferiți de către ARFoundation – similar implementărilor din laboratoarele precedente.</note> | ||
+ | <note warning>ManoMotion nu oferă încă suport pentru target API level mai mare de 30. Drept urmare, va trebui setat **Target API Level** în **Edit -> Project Settings -> Player -> Other Settings**.</note> | ||
- | ==== Setup ManoMotion în Unity ==== | ||
- | ManoMotion SDK (împreună cu ARFoundation) sunt deja incluse în laborator, iar setările aferente build-ului au fost realizate. De asemenea, în scena aferentă laboratorului acesta, există deja un manager script care are setat license key-ul pentru ManoMotion. | + | ==== Setup ManoMotion în Unity ==== |
+ | ManoMotion SDK (împreună cu ARFoundation) sunt deja incluse în laborator, iar setările aferente build-ului au fost realizate. Cu toate acestea, license key-ul pentru ManoMotion nu a fost setat. | ||
<note important>**Indiferent de proiect, dacă acesta folosește ManoMotion, trebuie să aveți conexiune la Internet** – validarea license key-ului se realizează cu serverele companiei la pornirea aplicației!</note> | <note important>**Indiferent de proiect, dacă acesta folosește ManoMotion, trebuie să aveți conexiune la Internet** – validarea license key-ului se realizează cu serverele companiei la pornirea aplicației!</note> | ||
- | Următorii pași nu sunt necesari în cadrul acestui laborator, dar ilustrează modalitatea de adăugare a package-ului ManoMotion în proiect, generarea și inserarea license key-ului (în framework este deja făcut setup-ul și se folosește un license key). | + | Pentru a importa package-ul ManoMotion în proiect, dar și pentru a generare și a inserare license key-ul, faceți următorii pași: |
- | - Creați-vă un cont [[https://www.manomotion.com|aici]]. Este necesar pentru descărcarea unity package-ului și accesarea documentației. | + | - Creați un cont [[https://www.manomotion.com|aici]]. Este necesar pentru descărcarea unity package-ului și accesarea documentației. |
- Descărcați unity package de [[https://developer.manomotion.com/products-download/|aici]]. **Note:** În laborator s-a folosit "Pro & AR Foundation". | - Descărcați unity package de [[https://developer.manomotion.com/products-download/|aici]]. **Note:** În laborator s-a folosit "Pro & AR Foundation". | ||
- | - De [[https://developer.manomotion.com/my-account/licenses/|aici]] creați-vă un license key. Trebuie să vă introduceți **Bundle ID**-ul aplicației (se găsește în **Project Settings -> Player -> Package Name**), precum și target platform-ul (Android sau iOS). | + | - De [[https://developer.manomotion.com/my-account/licenses/|aici]] creați un license key. Trebuie să introduceți **Bundle ID**-ul aplicației (se găsește în **Project Settings -> Player -> Package Name**), precum și target platform-ul (Android sau iOS). |
- Importați package-ul Unity (setările de proiect ar trebui să fie realizate automat – în caz contrar, folosiți quickstart guide-ul de [[https://developer.manomotion.com/documentation/|aici]]). | - Importați package-ul Unity (setările de proiect ar trebui să fie realizate automat – în caz contrar, folosiți quickstart guide-ul de [[https://developer.manomotion.com/documentation/|aici]]). | ||
- | - Pe scena demo sau pe una creată de voi cu suport pentru ManoMotion, adăugați-vă pe scriptul **ManoMotionManager** license key-ul generat la pasul 3. | + | - Pe scena demo sau pe una creată de voi cu suport pentru ManoMotion, adăugați pe scriptul **ManoMotionManager** license key-ul generat la pasul 3. |
- | - Pe site-ul ManoMotion citiți și realizați modificările necesare ale Quickstart Guide-ului din secțiunea de [[https://developer.manomotion.com/documentation/|documentație]], unde sunt prezentate setările din Unity pentru realizarea corectă a unui build. | + | - Pe site-ul ManoMotion citiți și realizați modificările necesare ale Quickstart Guide-ului din secțiunea de [[https://developer.manomotion.com/documentation/|documentație]], unde sunt prezentate setările Unity pentru realizarea corectă a unui build. |
==== ManoMotion SDK – Basic features ==== | ==== ManoMotion SDK – Basic features ==== | ||
Line 151: | Line 152: | ||
==== Task-uri ==== | ==== Task-uri ==== | ||
+ | <note warning>Nu uitați să setați **Target API Level** să fie 30.</note> | ||
Înainte de a lucra la joculețul propus, vă recomandăm mai întâi să testați scena demo oferită de către cei de la ManoMotion. Aceasta se găsește în **Assets -> ManoMotion ARFoundation -> Scenes -> ManoMotionSDKProFeatures**. | Înainte de a lucra la joculețul propus, vă recomandăm mai întâi să testați scena demo oferită de către cei de la ManoMotion. Aceasta se găsește în **Assets -> ManoMotion ARFoundation -> Scenes -> ManoMotionSDKProFeatures**. | ||
- | <note important>Nu uitați să adăugați scena și s-o setați activă în Build Settings!</note> | + | Testați funcționalitățile din meniul aplicaței pentru a vă familiariza cu diversele gesturi care pot fi detectate. Aveți un buton de meniu din care puteți activa/dezactiva diverse feature-uri. |
- | + | ||
- | <note tip>Testați funcționalitățile din meniul aplicaței (după build) pentru a vă familiariza cu diversele gesturi care pot fi detectate. Aveți un buton de meniu din care puteți activa/dezactiva diverse feature-uri</note> | + | |
În cazul în care activați toate feature-urile din scena demo, ar trebui sa obțineți o scenă similară cu cea prezentată mai jos: | În cazul în care activați toate feature-urile din scena demo, ar trebui sa obțineți o scenă similară cu cea prezentată mai jos: | ||
Line 162: | Line 162: | ||
{{ :irva:laboratoare:mano-demoscene.gif?500 |}} | {{ :irva:laboratoare:mano-demoscene.gif?500 |}} | ||
+ | <note warning>Nu uitați să va generați un license key pe care să îl atașați scriputului **ManoMotionManager**, atât în scena demo, cât și în scena laboratorului.</note> | ||
- | + | <note tip>Vom folosi scena **Fruit Ninja** din scheletul de laborator. Acesta poate fi descărcat de [[https://github.com/UPB-Graphics/IRVA|aici]].</note> | |
- | <note tip>Vom folosi scena **Fruit Ninja** din scheletul de laborator. Acesta poate fi descărcat de [[https://github.com/Maria-Anca-Balutoiu/IRVA_AR|aici]].</note> | + | |
- În cazul în care nu au fost probleme, faceți switch la scena de laborator (**Fruit Ninja**) și realizați un build. Citiți cu atenție etapele de inițializare – pasul acesta este încheiat dacă instațiați scena de joc, iar fructele încep să se spawneze. | - În cazul în care nu au fost probleme, faceți switch la scena de laborator (**Fruit Ninja**) și realizați un build. Citiți cu atenție etapele de inițializare – pasul acesta este încheiat dacă instațiați scena de joc, iar fructele încep să se spawneze. |