Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

irva:laboratoarear:05 [2024/10/07 18:37]
maria_anca.balutoiu [Setup ManoMotion în Unity]
irva:laboratoarear:05 [2024/10/09 18:31] (current)
maria_anca.balutoiu [Task-uri]
Line 8: Line 8:
 <note tip>​Versiunea de SDK implementată în framework-ul de laborator utilizează ARFoundation. Ne vom folosi de algoritmii de plane detection oferiți de către ARFoundation – similar implementărilor din laboratoarele precedente.</​note>​ <note tip>​Versiunea de SDK implementată în framework-ul de laborator utilizează ARFoundation. Ne vom folosi de algoritmii de plane detection oferiți de către ARFoundation – similar implementărilor din laboratoarele precedente.</​note>​
  
 +<note warning>​ManoMotion nu oferă încă suport pentru target API level mai mare de 30. Drept urmare, va trebui setat **Target API Level** în **Edit -> Project Settings -> Player -> Other Settings**.</​note>​
  
-==== Setup ManoMotion în Unity ==== 
  
-ManoMotion SDK (împreună cu ARFoundation) sunt deja incluse în laborator, iar setările aferente build-ului au fost realizate. ​De asemeneaîn scena aferentă laboratorului acesta, există deja un manager script care are setat license key-ul pentru ManoMotion.+==== Setup ManoMotion în Unity ==== 
 +ManoMotion SDK (împreună cu ARFoundation) sunt deja incluse în laborator, iar setările aferente build-ului au fost realizate. ​Cu toate acestea, license key-ul pentru ManoMotion ​nu a fost setat.
  
 <note important>​**Indiferent de proiect, dacă acesta folosește ManoMotion, trebuie să aveți conexiune la Internet** – validarea license key-ului se realizează cu serverele companiei la pornirea aplicației!</​note>​ <note important>​**Indiferent de proiect, dacă acesta folosește ManoMotion, trebuie să aveți conexiune la Internet** – validarea license key-ului se realizează cu serverele companiei la pornirea aplicației!</​note>​
  
-Următorii pași nu sunt necesari în cadrul acestui laborator, dar ilustrează modalitatea de adăugare ​a package-ului ManoMotion în proiect, ​generarea ​și inserarea ​license key-ului (în framework este deja făcut setup-ul ​și se folosește un license key).+Pentru ​importa ​package-ul ManoMotion în proiect, ​dar și pentru a generare și a inserare ​license key-ul, faceți următorii pași:
  
-  - Creați-vă un cont [[https://​www.manomotion.com|aici]]. Este necesar pentru descărcarea unity package-ului și accesarea documentației.+  - Creați un cont [[https://​www.manomotion.com|aici]]. Este necesar pentru descărcarea unity package-ului și accesarea documentației.
   - Descărcați unity package de [[https://​developer.manomotion.com/​products-download/​|aici]]. **Note:** În laborator s-a folosit "Pro & AR Foundation"​.   - Descărcați unity package de [[https://​developer.manomotion.com/​products-download/​|aici]]. **Note:** În laborator s-a folosit "Pro & AR Foundation"​.
-  - De [[https://​developer.manomotion.com/​my-account/​licenses/​|aici]] creați-vă un license key. Trebuie să vă introduceți **Bundle ID**-ul aplicației (se găsește în **Project Settings -> Player -> Package Name**), precum și target platform-ul (Android sau iOS).+  - De [[https://​developer.manomotion.com/​my-account/​licenses/​|aici]] creați un license key. Trebuie să introduceți **Bundle ID**-ul aplicației (se găsește în **Project Settings -> Player -> Package Name**), precum și target platform-ul (Android sau iOS).
   - Importați package-ul Unity (setările de proiect ar trebui să fie realizate automat – în caz contrar, folosiți quickstart guide-ul de [[https://​developer.manomotion.com/​documentation/​|aici]]).   - Importați package-ul Unity (setările de proiect ar trebui să fie realizate automat – în caz contrar, folosiți quickstart guide-ul de [[https://​developer.manomotion.com/​documentation/​|aici]]).
-  - Pe scena demo sau pe una creată de voi cu suport pentru ManoMotion, adăugați-vă pe scriptul **ManoMotionManager** license key-ul generat la pasul 3. +  - Pe scena demo sau pe una creată de voi cu suport pentru ManoMotion, adăugați pe scriptul **ManoMotionManager** license key-ul generat la pasul 3. 
-  - Pe site-ul ManoMotion citiți și realizați modificările necesare ale Quickstart Guide-ului din secțiunea de [[https://​developer.manomotion.com/​documentation/​|documentație]],​ unde sunt prezentate setările ​din Unity pentru realizarea corectă a unui build.+  - Pe site-ul ManoMotion citiți și realizați modificările necesare ale Quickstart Guide-ului din secțiunea de [[https://​developer.manomotion.com/​documentation/​|documentație]],​ unde sunt prezentate setările Unity pentru realizarea corectă a unui build.
  
 ==== ManoMotion SDK – Basic features ==== ==== ManoMotion SDK – Basic features ====
Line 151: Line 152:
  
 ==== Task-uri ==== ==== Task-uri ====
 +<note warning>​Nu uitați să setați **Target API Level** să fie 30.</​note>​
  
 Înainte de a lucra la joculețul propus, vă recomandăm mai întâi să testați scena demo oferită de către cei de la ManoMotion. Aceasta se găsește în **Assets -> ManoMotion ARFoundation -> Scenes -> ManoMotionSDKProFeatures**. Înainte de a lucra la joculețul propus, vă recomandăm mai întâi să testați scena demo oferită de către cei de la ManoMotion. Aceasta se găsește în **Assets -> ManoMotion ARFoundation -> Scenes -> ManoMotionSDKProFeatures**.
  
-<note important>​Nu uitați să adăugați scena și s-o setați activă în Build Settings!</​note>​ +Testați funcționalitățile din meniul aplicaței pentru a vă familiariza cu diversele gesturi care pot fi detectate. Aveți un buton de meniu din care puteți activa/​dezactiva diverse feature-uri.
- +
-<note tip>Testați funcționalitățile din meniul aplicaței ​(după build) ​pentru a vă familiariza cu diversele gesturi care pot fi detectate. Aveți un buton de meniu din care puteți activa/​dezactiva diverse feature-uri</​note>​+
  
 În cazul în care activați toate feature-urile din scena demo, ar trebui sa obțineți o scenă similară cu cea prezentată mai jos: În cazul în care activați toate feature-urile din scena demo, ar trebui sa obțineți o scenă similară cu cea prezentată mai jos:
Line 162: Line 162:
 {{ :​irva:​laboratoare:​mano-demoscene.gif?​500 |}} {{ :​irva:​laboratoare:​mano-demoscene.gif?​500 |}}
  
 +<note warning>​Nu uitați să va generați un license key pe care să îl atașați scriputului **ManoMotionManager**,​ atât în scena demo, cât și în scena laboratorului.</​note>​
  
- +<note tip>Vom folosi scena **Fruit Ninja** din scheletul de laborator. Acesta poate fi descărcat de [[https://​github.com/​UPB-Graphics/IRVA|aici]].</​note> ​
-<note tip>Vom folosi scena **Fruit Ninja** din scheletul de laborator. Acesta poate fi descărcat de [[https://​github.com/​Maria-Anca-Balutoiu/IRVA_AR|aici]].</​note> ​ +
  
   - În cazul în care nu au fost probleme, faceți switch la scena de laborator (**Fruit Ninja**) și realizați un build. Citiți cu atenție etapele de inițializare – pasul acesta este încheiat dacă instațiați scena de joc, iar fructele încep să se spawneze.   - În cazul în care nu au fost probleme, faceți switch la scena de laborator (**Fruit Ninja**) și realizați un build. Citiți cu atenție etapele de inițializare – pasul acesta este încheiat dacă instațiați scena de joc, iar fructele încep să se spawneze.
irva/laboratoarear/05.1728315449.txt.gz · Last modified: 2024/10/07 18:37 by maria_anca.balutoiu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0